قلعه نویی: نباید در باد دربی بخوابیم

امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار برابر نفت آبادان ضمن تسلیت حادثه کشتی سانچی اظهار کرد: صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و جز 4 تیم برتر جام حذفی و تیم های بالای جدول لیگ است. مربی و بازیکنان باهوشی دارد. در این مسابقه تنها نگرانی من این است که بازیکنانم در باد بازی قبل باشند. اگر با همان کیفیتی که مقابل سپاهان بازی کردیم بازی کنیم، می‌توانیم برنده این دیدار باشیم.

سرمربی تیم ذوب آهن در مورد تیم حریف و مهاجمانش افزود: نفت مهاجمان خطرناکی دارد و ما باید بتوانیم ارتباط خط هافبک و خط حمله این تیم را قطع کنیم تا برنده این دیدار باشیم.

قلعه نویی با اشاره به سختی در نیم فصل دوم تاکید کرد: در نیم فصل دوم با توجه به شرایطی که داریم همه بازی ها برایمان حکم فینال دارد. شرایط جدول بسیار حساس است و این 3 امتیاز خیلی به تیم ما کمک می کند تا بتوانیم فاصله خود را از تیم های پایین تر زیاد و خود را به صدر جدول نزدیک کنیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد شرایط مالی باشگاه ادامه داد: ذوب آهن به واقع یک باشگاه است. علی رغم سخت افزارها و تیم هایی دارد بودجه این باشگاه از 25 میلیارد به 12 میلیارد رسیده است. به جای دیده شدن تورم، بودجه کم شده است و باشگاه نتوانسته به تعهدات خود عمل کند. امیدوارم باشگاه به تعهدات خود عمل کند تا تیم در آسیا موفق شود.

وی در پایان یادآور شد: شرایط تیم ما خیلی در نیم فصل دوم تغییر کرده و این موضوع در روند تیمی ما بسیار تاثیرگذار است.