دیدگاهم نسبت به رحمتی تغییر کرد

محمد تقوی پیشکسوت باشگاه استقلال که طی ماه های گذشته با نظرات و نقدهای خود محبوبیت ویژه ای در میان هواداران استقلال پیدا کرده، با انتشار پیامی درباره مهدی رحمتی صحبت کرد.

تقوی در ابتدای صحبت های خود درباره کاپیتان استقلال، نوشته است: به دلایلی که بیشتر دوستان می دانند در بعضی مواقع با رفتارهای نه چندان حرفه ایی مهدی رحمتی موافق نبوده و هر زمان نیز لازم باشد به این موضوع اشاره کرده و مخالفتم را نشان خواهم داد اما در چهارده هفته گذشته متانت و صبری که این بازیکن در ارتباط با نیمکت نشینی اش نشان داد تا حدود زیادی نگاه مرا نسبت به خود تغییر داد.

وی در ادامه درباره رفتار حرفه ای رحمتی در قبال نیمکت نشینی، نوشت: رحمتی به رغم تمامی مشکلات و بدون هیچگونه عکس العمل غیر حرفه ایی نه تنها به نیمکت نشینی اش اعتراض نکرد بلکه با پیشنهاد دیگر تیمهایی مطرح فوتبال ایران همچنان به استقلال وفادار بود و سعی کرد با جنگندگی دوباره جایگاه ثابت خود را به دست بیاورد موضوعی که می تواند درس بزرگی برای دیگر دروازه بان جوان استقلال باشد. جباری، رحمتی، منتظری و حیدری بازیکنان بزرگی هستند که با رفتارهای حرفه ایی خود می توانند تاثیر زیادی در تاریخ فوتبال ایران و استقلال بگذارند و امیدوارم جوانانی که تازه به اوج رسیده اند این بازیکنان را الگوی ورزشی خود قرار دهند.

مهدی رحمتی بعد از حضور شفر و با تصمیم او تبدیل به بازیکنی نیمکت نشین شد و در تمامی این هفته ها هیچ اشتباهی از او سر نزد تا سرمربی استقلال حالا برای آماده سازی هر چه بیشتر رحمتی این بازیکن را در لیگ برتر نیز به میدان بفرستد. این رفتار رحمتی باعث شده تا بسیاری از منتقدان او حالا رویکردی متفاوت نسبت به گذشته در قبال او داشته باشند.