بازیکن پرسپولیس از دریبل هایش می گوید
صادق محرمی یکی از جوان‌ترین بازیکنان حال حاضر پرسپولیس است.
فوتبالیستی که از ملوان برای دفاع راست جذب شد و حالا با دریبل‌هایش، شهرت بیشتری برای خود کسب کرده است. با صادق برای دقایقی در مورد اتفاقات اخیر پرسپولیس به صحبت پرداختیم که می‌خوانید:
*دیدار با گسترش فولاد برای پرسپولیس چطور پیش رفت؟
ما از هفته قبل می‌دانستیم چه بازی سختی در پیش است. به هر حال تیم‌های فیروز کریمی همیشه خوب و قدرتمند بازی می‌کنند و حریفان خود را تحت تأثیر قرار می‌دهند. اصلاً فکر نمی‌کردیم بازی گره بخورد و آن دقایق پایانی حتی گل بخوریم اما به هر حال امتیاز از دست دادیم و باید در بازی‌های بعدی جبران کنیم.
* تیم‌‌تان در این بازی انگیزه‌های کمتری نسبت به گذشته برای کسب برد نداشت؟
نه اصلاً این‌طور نیست. ما در هر بازی فقط برای برد می‌رویم اما در این دیدار اسیر اتفاقات بازی شدیم. متأسفانه مدتی است همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با دفاع اتوبوسی به دنبال بستن راه‌های گلزنی ما هستند و این موضوع کارمان را کمی سخت می‌کند.
* راهکار عبور از این دفاع اتوبوسی چیست؟
من فکر می‌کنم باید از هر موقعیت کوچکی یک گل بسازیم و خیلی زود به گل اول برسیم. باید از فرصت‌های‌مان بهتر استفاده کنیم. البته مهاجمان بسیار خوبی داریم و قطعاً آنها می‌توانند هم زود گل بزنند و هم گل‌های زیادی به ثمر برسانند. مطمئناً در بازی‌های آینده، امتیازات از دست رفته در این بازی را جبران می‌کنیم.
* دریبل‌هایت در پرسپولیس بیشتر از قبل شده و با هر دریبل می‌توانی شرایط بازی را در سمت راست تغییر بدهی. 
این لطف هواداران و رسانه‌‌هاست که تلاش‌های مرا دیدند. باید بگویم حس بی‌نظیری بود. در داخل زمین کاملاً حس می‌کردم با یک دریبل چطور مردم از روی سکو بلند می‌شدند و این حس خیلی خوبی است.
* دریبل‌های دو طرفه‌ات هم چند بار در این فصل از برنامه 90 پخش شد. روی این دریبل‌ها تمرین هم داری؟
نه تمرین خاصی ندارم و وقتی فضای پشت‌سر مدافعان را ببینم، این‌طور دریبل می‌کنم. به طور کلی وقتی کوچک‌تر بودم، از این مدل دریبل برای عبور از مدافعان تیم‌های حریف استفاده می‌کردم. این‌طور نیست که هنوز هم آن را تمرین کنم.
* وضعیت مصدومیتت به کجا کشید؟
از ناحیه مچ پا صدمه دیده‌ام و هنوز مچم ورم دارد اما تلاش می‌کنم به تمرینات گروهی اضافه شوم.
* بازی با پیکان را چطور می‌بینی؟
قطعاً بازی سختی خواهد بود. پیکان هم تیم بالای جدولی است اما سه امتیاز این دیدار برای‌مان خیلی مهم است. می‌توانیم با کسب برد، فاصله‌مان با تیم‌های دیگر را بیشتر کنیم. مطمئناً رقابت دشواری با پیکان داریم و این بار هم می‌خواهیم انگیزه‌های‌مان برای برد را نشان دهیم. ان‌شا‌ءا... با کسب یک نتیجه خوب از این بازی برمی‌گردیم تا هواداران را خوشحال کنیم و یک قهرمانی زودهنگام به آنها هدیه دهیم.