بازی تدارکاتی تیم ملی همچنان در هاله ای از ابهام

حمیرا اسدی درباره بازی های دوستانه تیم ملی پیش از جام جهانی 2018 روسیه بیان کرد: تمام مذاکرات درحال انجام است و امیدوارم بتوانیم دیدارهای دوستانه خوبی را برای تیم ملی هماهنگ کنیم. مسئولان فدراسیون به ما گفتند، درباره تیم ملی بزرگسالان صحبت نکنیم و اطلاعاتی را به اصحاب رسانه ندهیم.

اسدی درخصوص دیدار ایران و تونس اظهار کرد: جمالی مسئول هماهنگی این بازی است و تا جایی که من اطلاع دارم، او ایمیل هایی ( نامه های الکترونیکی ) به فدراسیون تونس ارسال کرده اما هنوز جواب قطعی نیامده است و حتمی شدن این مسابقه در هاله ای از ابهام است.

او افزود: مسئول هماهنگی دیدارهای تیم ملی و اردوها، برعهده امیدجمالی است و من در جریان مسابقات تدارکاتی نیستم.

رئیس دپارتمان امور بین الملل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چه دیدارهای دوستانه ای قطعی شده، پاسخ داد: چند بازی دوستانه با تیم های ملی دنیا قطعی شده اما مسئولان فدراسیون به ما اعلام کردند، هیچ اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار ندهیم و به همین دلیل نمی توانم اسامی تیم ها را بگویم.

او درباره اینکه آیا فیفا پاداش تیم های صعود کرده به جام جهانی را پرداخت کرده است یا نه؟ بیان کرد: فدراسیون جهانی فوتبال درحال برنامه ریزی است تا پرداخت پاداش ها را آغاز کند و فکر می کنم این اتفاق به زودی رخ می دهد اما در خصوص فدراسیون فوتبال ایران و زمان پرداخت پاداش ها به تیم ملی قطعا بیشتر زمان می برد و  در حال تلاش هستیم تا این اتفاق زودتر رخ دهد.