کسر 6 امتیاز از پرسپولیس؟

روزبه وثوق احمدی مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان درباره اظهارات مهدی طارمی در برنامه 90 اظهار کرد: من همان زمان صدور رای محرومیت باشگاه پرسولیس صحبت کردم که به چه علت این باشگاه با این مشکل مواجه شد. در رای فیفا آمده بود که باشگاه پرسپولیس به علت صداقت نداشتن در پرونده شکایتباشگاه ریز اسپور ترکیه محروم شده است اما مسئولان باشگاه خواستند که این موضوع رسانه ای نشود.

صداقت باید سرلوحه باشگاه ها باشد

او ادامه داد: علت محرومیت پرسپولیس را نمی شود تا ابد پنهان کرد و در نهایت همه از این موضوع باخبر می شدند که باشگاه پرسپولیس به علت صداقت نداشتن محکوم شده است. البته باشگاه پرسپولیس صلاح دانست که این موضوع آشکار نشود اما واقعیت ها  به زودی عیان می شوند. باشگاه های ما باید صداقت را سرلوحه خود قرار بدهند تا با مشکل باشگاه پرسپولیس مواجه نشوند.

وثوق احمدی درباره اینکه امیدواری برای رفع محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس وجود دارد، بیان کرد: این پرونده در اختیار دادگاه عالی ورزش(CAS)  است و این دادگاه باید در این مورد تصمیم گیری کند. شاید دادگاه CAS یک پنجره از محرومیت را ببخشد و یا اینکه این محرومیت را تشدید کند. امیدوار هستم که محرومیت باشگاه پرسپولیس لغو شود.

نگرانی بابت کسر امتیاز از پرسپولیس در باره پرونده گابریل وجود ندارد

مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان درباره پرونده گابریل تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس به فیفا اعلام کرد که مطالبات گابریل را به مدیر برنامه اش داده است اما فیفا توضیح باشگاه را قبول نکرد. براین اساس با توجه به اینکه خطر کسر امتیاز وجود داشت، حق اعتراض به باشگاه پرسپولیس داده شد. در حال حاضر پرونده گابریل به دادگاه عالی ورزش رفته است و این پرونده در این دادگاه رسیدگی می شود.

وثوق احمدی در پایان خاطر نشان کرد: نگرانی درباره کسر 6 امتیاز از پرسپولیس وجود ندارد چرا که  تا زمانی که این پرونده در دادگاه CASرسیدگی می شود امتیازی از این تیم کسر نمی شود.