پلیس در تعقیب دزد کهنه کار + عکس

به گزارش افکار نیوز به نقل از روزنامه همشهری،ماموران پلیس بهدنبال کشف چند خودروی مسروقه در تهران و برخی از شهرهای غربی کشور، متوجه شدند که تمامی این خودروها با روش سند- نمره به فروش رسیدهاند. بررسیها نشان میداد که افرادی این خودروها را سرقت کرده و سپس با وارد کردن مشخصات آنها در سند خودروهای تصادفی، آنها را به فروش گذاشتهاند.

خریداران نیز بی‌خبر از مسروقه بودن خودروها، آنها را خریده اما زمانی که برای تعویض پلاک یا معاینه فنی به مراکز پلیس رفته‌اند، راز مسروقه بودن خودروها فاش و آنها توقیف شده‌اند. ماموران با انجام چهره‌نگاری از فروشنده خودروهای مسروقه و بررسی سوابق مجرمان سابقه دار به مردی به اسم تورج رسیدند که سوابق زیادی در زمینه فروش خودروهای مسروقه با روش سند - نمره داشت.

بررسی‌ها نشان می‌داد که این مرد آخرین بار در سال ۱۳۸۵ از زندان آزاد شده و بنا به اطلاعات به‌دست آمده، پس از مدتی مجددا فروش خودروهای مسروقه به شیوه سند - نمره را آغاز کرده است. کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی تهران با بررسی سوابق او موفق به شناسایی مخفیگاه وی در منطقه ملارد کرج شدند.

اما او به محل نامعلومی نقل مکان کرده بود. سرهنگ نیکانفر، معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: درحالیکه تحقیقات برای دستگیری این متهم ادامه دارد، قاضی پرونده مجوز انتشار عکس بدون پوشش چهره او را در روزنامهها صادر کرده و از کسانی که از مخفیگاه این مرد خبر دارند درخواست میشود اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۶۰۲ در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار دهند.