من با فتح‌الله‌زاده و رویانیان فرق دارم

به گزارش افکار نیوز،بهمن صالحنیا در گفت و گو با فارس ،در مورد وضعیت باشگاه ملوان انزلی گفت: وضعیت ما کماکان مثل گذشته است و مشکلات مالی همچنان پابرجاست. از یکطرف بازیکنان و کادر فنی به خاطر مسایل فنی و در خطر سقوط بودن تحت فشار هستند و از سویی دیگر آنها هم انتظار دارند باشگاه تعهدات مالی خود را نسبت به آنها انجام بدهد. انتظار بازیکنان ملوان به حق است.

وی ادامه داد: من به عنوان مدیرعامل مجری دستورات هیئت مدیره هستم و با رویانیان، فتح‌الله‌زاده، رحیمی خیلی فرق دارم. من از چه نهادی می‌توانم پول بگیرم؟ رویانیان، فتح‌الله‌زاده هیئت مدیره قوی دارند اما در باشگاه ملوان فقط رئیس هیئت مدیره به تنهایی در ۴ - ۵ ماه گذشته فعالیت کرده است و در نهایت هم با دستور معاون اول رئیس جمهور مقرر شد از ۲۹ اسفند ۹۰ منطقه آزاد هیچ کمکی به ملوان نکند.

مدیرعامل ملوان انزلی با اشاره به بازدید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران، عنوان کرد: ۴ مرداد ماه نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران می‌آیند تا از باشگاه‌های مختلف بازدید کنند و باشگاه ملوان اگر تا آن تاریخ نتواند درخواست‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا را در رابطه با پرونده حرفه‌ای شدن باشگاه‌ها را فراهم کند در آنصورت به طور اتومات به دسته اول سقوط می‌کند به همین دلیل از مسئولان استانی خواهش می‌کنم به این مسئله توجه جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: روز گذشته نیز من از استاندار و مسئولان ارشد استانی درخواست جلسه کردم تا به این مسایل رسیدگی کنند. از بازیکنان و کادر فنی ملوان هم می‌خواهم مردانه در میدان بازی کنند تا در زمینه فنی به لیگ دسته اول سقوط نکنیم تا آنها مورد سوال هواداران قرار نگیرند اما اگر به خاطر ضعف در ساختار باشگاه به لیگ یک سقوط کنیم آن‌موقع باید مسئولان پاسخگو باشند.

صالحنیا تاکید کرد: شنیدم استاندار بوشهر ۴۰۰ میلیون تومان به ایرانجوان بوشهر و ۴۰۰ میلیون به شاهین کمک مالی کرده است. من به عنوان یک پیشکسوت فوتبال از استاندار بوشهر تشکر میکنم که از تیمهای استانش حمایت میکند و از مسئولان استان گیلان هم میخواهم از ملوان حمایت کنند.