به گزارش افکار نیوز،حمزه شکیب در گفتگو با مهر، با اشاره به تعیین نرخ های جدید کرایه تاکسی در کمیسیون عمران شورا گفت: درکمیسیون عمران تصمیم گرفته شد،شورا در خصوص تعیین نرخ های جدید کرایه ها تعیین تکلیف کند و بعد منتظر اعلام جدید سوخت باشد.

وی ادامه داد: پیشنهاد کمیسیون عمران درخصوص مسیرهای مختلف متفاوت است به طور مثال در یک مسیر هیچ گونه افزایشی نداشته ایم و در مسیری دیگری تا ۲۰ درصد افزایش را تصویب کرده ایم.

شکیب با بیان این که در برخی موارد فاصله مسیرها را تغییر دادیم گفت: نرخ های جدید را بر اساس مسیر های جدید تعریف کردیم که در مجموع ۰ تا ۲۰ درصد افزایش دارد. البته این نرخ ها باید در صحن شورا به تصویب اعضا برسد.

وی با اشاره به این که پیشنهاد شهرداری بسیار بالاتر از نرخ های کمیسیون عمران بود گفت: در تصویب قیمت های جدید هم افزایش هزینه های رانندگان را در نظر گرفته ایم و هم توان شهروندانی که از وسائل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند. همچنین تلاش کردیم با توجه به تورم سالیانه نرخ های عادلانه ای را به تصویب برسانیم.

شکیب با تاکید بر این که پیشنهادات کمیسیون عمران باید در صحن به تصویب نهایی برسد گفت: در حال هماهنگی های لازم هستیم که این نرخها در فرمانداری با مشکل روبرو نشود و بتوانیم برای پرهیز از افزایش خودسرانه قیمت ها مصوبه قانونی را اجرایی کنیم.