دستگیری زن سارق در کمتر از یک ساعت

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس ، به نقل از سایت اطلاعرسانی پلیس سرهنگ غلام عباس بلفکه با بیان این مطلب اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت در یکی از مناطق شهر اصفهان و گزارش آن از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ به سرعت مأموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته در محل سرقت مشخص شد که سارق خانمی بوده که با ترفندی خاص اقدام به سرقت از دخل مغازه کرده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: مأموران واحدهای گشت پس از دریافت مشخصات سارق از متصدی واحد صنفی اقدام به گشت‌زنی در خیابان‌های اطراف کردند و در کمتر از یک ساعت این زن سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمه به نام " گلی - ر " ۴۷ ساله پس از انتقال به کلانتری و در تحقیقات فنی پلیس علاوه بر بزه انتسابی به چندین فقره دخل‌زنی دیگر نیز اقرار کرد.

بلفکه در پایان با بیان اینکه تاکنون تعدادی از مالباختگان این پرونده مورد شناسایی قرار گرفتهاند، اضافه کرد: متهمه به همراه پرونده به منظور بررسی بیشتر و شناسایی مالباختگان دیگر در اختیار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت که پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شود.