به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، تيمهاي فوتبال پرسپوليس و الهلال عربستان از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر ميروند. ۷۵ دقيقه مانده به شروع اين بازي حدود ۲۵ هزار نفر در ورزشگاه آزادي حضور دارند. ترافيک اطراف ورزشگاه آزادي روان است.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس قبل از بازی به هواداران اعلام کردند در صورت پرتاب هرگونه مواد منفجره به داخل زمین احتمال جریمه سنگین برای باشگاه پرسپولیس وجود دارد.

* در بین هواداران کاورهای قرمز رنگ پخش شد.

* سرود باشگاه پرسپولیس با نام ترانه سرخ برای هواداران از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد.

* ناظر AFC در کنار زمین با دوربین‌های خود از مناطق مختلف ورزشگاه عکسبرداری می‌کرد. همچنین او در وسط زمین عکس یادگاری انداخت.

* داوران کره‌ای بازی امروز ۹۰ دقیقه مانده با بازی ورزشگاه و زمین را مورد ارزیابی قرار دادند و سپس وسط زمین عکس یادگاری انداختند.




* ظهر امروز مسئولان باشگاه پرسپولیس به هتل آزادی رفتند و با احمد بن عبدالرحمن دبیرکل باشگاه الهلال و معاون فدراسیون فوتبال عربستان که همراه الهلال به ایران آمده دیدار داشتند.



مسئولان الهلال از مهمان‌نوازی ایرانیان و میزبانی پرسپولیس تشکر کردند. همچنین قرار شد رابطه‌ دو باشگاه بیشتر از گذشته شود.



زارع قائم مقام باشگاه پرسپوليس با اهداي لوح يادبود به مسئولان الهلال و مديران اين تيم بابت ميزباني آنها از پرسپوليس در رياض تقدير و تشکر ويژه و آمادگي خود را براي تعاملات بيشتر در آينده اعلام کرد.