به گزارش افکارنیوز، تمرين تيم ملي از ساعت ۱۱ با گرم کردن و بازي آقا وسط آغاز شد و مليپوشان با لباسهاي سفيد در زمين حضور پيدا کردند.

*۱۶ بازیکن در تمرین حاضر بودند و پیام صادقیان و آرش افشین به دلیل مصدومیت غایب بودند. به گفته پزشک تیم‌ملی افشین باید ۲ ماه استراحت کند.

*دستیاران کی‌روش امروز لباس آبی بر تن داشتند و خود کی‌روش با لباس سبز تمرین را زیر نظر داشت.

* گردان و فروزان، دروازه‌بانان تیم ملی پس از گرم کردن از سایر نفرات جدا شدند و اختصاصی تمرین کردند.

* ۱۰ تماشاگر تمرین را مشاهده کردند.

*بازیکنان بعد از گرم کردن کار با توپ را انجام دادند و پس از آن در ۲ زمان ۱۵ دقیقه‌ای در ۲ تیم ۸ نفره با لباس‌های نارنجی و فسفری با ۶ دروازه کوچک فوتبال بازی کردند. در مرحله بعد فوتبال تحت فشار را تمرین کردند.

* در صحنه‌ای رضا نوروزی دچار مصدومیت شد و پس از چند دقیقه بازگشت.

*اکبر میثاقیان، سرمربی آلومینیوم هرمزگان همانند روز گذشته در تمرین حضور یافته بود. مجید صالح، سرمربی سابق سایپا هم به کمپ تیم‌های ملی آمده بود و از نحوه تمرینات نت برداری می‌کرد.

*ماشین چمن زنی در کنار زمین روشن بود و کی‌روش دستور داد به علت صدای زیاد آن خاموش یا از کنار زمین دور کنند.

*پژمان نوری در جریان تمرین دچار مصدومیت جزئی شد، اما مشکل خاصی نبود و به تمرین ادامه داد.

* صدای بوق و شیپور تماشاگران پرسپولیس که برای بازی امروز این تیم با الهلال جلوی ورزشگاه آزادی حضور داشتند به محل تمرین می‌رسید.

* کی‌روش پس از تمرین در مورد وضعیت فوتبال ایران با میثاقیان و صالح به گفت‌وگو پرداخت. میثاقیان خطاب به کی‌روش گفت: زمین‌های فوتبال در ایران کیفیت خوبی ندارند و کی‌روش هم این مسئله را تایید کرد و گفت اگر زمین‌ها با کیفیت‌تر شوند فوتبال ایران پیشرفت خواهد کرد.

سرمربی آلومینیوم عنوان کرد: چمن صاف، زمین گلی و زمین تپه‌ای ۳ موضوعی هستند که مربی باید براساس آنها تمرینات خود را در نظر بگیرد که همین کار باعثسردرگمی بازیکنان هم می‌شود. در شمال که باران می‌آید اگر چمن مصنوعی وجود داشته باشد بهتر می‌شود کار کرد، اما برخی بازیکنان فکر می‌کنند در چمن مصنوعی رباط پاره می‌کنند که کی‌روش هم در پاسخ به او گفت در برخی مکان‌ها چمن مصنوعی می‌تواند بهتر باشد، اما باید شرایط بازیکنان را هم در نظر گرفت.

تيمملي فردا در ديداري تدارکاتي در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف موزامبيک ميرود.