به گزارش افکارنیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، پس از قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و با توجه با فاصله دور کره جنوبی، محل برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا با تهران، کادر فنی تیم ملی استراحتی ۴ روزه را برای نفرات اعزامی به پیونگ تائک درنظر گرفت.

بر این اساس بیشتر ملی‌پوشان وزنه برداری بعدازظهر امروز تهران را به مقصد شهرهای خود ترک می کنند و پس از یک استراحت کوتاه، جمعه شب در محل اردوی تیم ملی واقع در مجموعه ورزشی آزادی حاضر خواهند بود تا از روز شنبه ۱۷ اردیبهشت، دور جدید تمرینات خود را از سر بگیرند.

تیم ملی وزنه برداری کشورمان با کسب ۸ مدال طلا، ۴ نقره و ۴ برنز و ۵۰۱ امتیاز تیمی، پس از ۹ سال عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد.



*در میان استقبال پرشور مردم ورزش دوست کاروان پرافتخار تیم ملی وزنه‌برداری وارد تهران شد.

تیم ملی کشورمان که با شایستگی، پس از ۹ سال عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد در میان استقبال پر شور مردم و مسئولین ورزشی به ایران بازگشت.

پولادمردان که در چهل و سومین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا با ۸ نشان طلا، ۴ نقره و ۴ برنز، بالاتر از کره جنوبی و قزاقستان روی سکوی قهرمانی ایستادند، ساعت ۱۲ امروز از طریق دوحه قطر وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) شدند و با استقبال پرشور جمعی از پیشکسوتان وزنه برداری کشور از جمله میر رسول رئیسی، علی میرزایی و محمد نصیری و همینطور مردم علاقه مند به ورزش مواجه شدند.

پخش رود جمهوری اسلامی ایران در لحظه ورود کاروان تیم ملی وزنه برداری، زیبایی های مراسم استقبال از دلامردان وزنه برداری کشور را دوچندان کرد.