به گزارش افکارنیوز به نقل ورزش سه، هاجسون قراردادي ۴ ساله با اتحاديه فوتبال انگليس امضا کرد و تا سال ۲۰۱۶ هدايت سه شيرها را برعهده خواهد داشت. به اين ترتيب، او در رقابت هاي يورو ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ و جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل روي نيمکت تيم ملي انگليس خواهد نشست.



باشگاه وست بروم که هاجسون در حال حاضر هدایت تیم اول این باشگاه را برعهده دارد، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد هاجسون در دو دیدار آینده هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت و سپس از روز ۱۴ می به طور رسمی هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده می گیرد.



در بیانیه باشگاه وست بروم آمده است: " روی در دو دیدار باقی مانده فصل هدایت وست بروم را برعهده خواهد داشت و سپس از روز ۱۴ می به طور رسمی هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده می گیرد. او با اتحادیه فوتبال انگلیس به توافقی چهارساله رسیده است.



بعد از اینکه او ابراز علاقه کرد که هدایت سه شیرها را برعهده بگیرد، باشگاه به او اجازه مذاکره با مدیران اتحادیه را داد. "

اتحادیه فوتبال انگلیس نیز تایید کرد هاجسون سیزدهمین مربی دائم تیم ملی انگلیس خواهد بود.

پس از جدايي کاپلو، استيوارت پيرس به عنوان مربي موقت هدايت تيم ملي انگليس را برعهده گرفت اما با انتخاب هاجسون، پيرس بايد تمرکز خود را روي آماده سازي تيم زير ۲۱ ساله هاي انگليس و تيم المپيک بريتانيا براي رقابت هاي المپيک لندن بگذارد.