به گزارش افکارنوز به نقل از فارس، همایش بزرگ جوانان عصر امروز با حضور حدادعادل و سایر کاندیداهای جبهه متحد برگزار شد.

آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری به همایش جوانان جبهه متحد پیامی را ارسال کردند که متن آن به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

لَوِ اسْتَقَامُوا عَلَى الطَّرِیقَةِ لأَسْقَیْنَاهُمْ مَاءً غَدَقاً(۱)

جوانان شریف و انقلابی تهران

فرزندان انقلابی‌ام در مسیر اتحاد و همدلی ایستادگی کنید اینجانب با توجه به وضعیت خطیر و حساس کشور به شما فرزندان انقلابی امام(ره) و مقام معظم رهبری توصیه می‌کنم به عنوان پیشتازان بصیرت در تبیین حقایق و معرفی کاندیداهای اصلح که در جبهه متحد اصولگرایان مجتمع شده‌اند نقش‌آفرینی کنید.

علیرغم تصور به وجود آمده در این مرحله انتخابات چون شعارها مشابهت زیادی دارند گزینش نامزدها سخت‌تر است و این شبیه همان دورانی است که امام علی(ع) فرمود: ولا یحمل هذا العلم الا اهل‌البصر و صبر.

در این مسیر لازم در مقابل تخریب‌های به عمل آمده علیه نیروهای انقلاب و بی‌توجیه به رهنمودهای رهبری در خصوص اتحاد و یکپارچگی و جذب حداکثری از نیروهای انقلاب به تبیین و توضیح مواضع امام(ره) و مقام معظم رهبری بپردازید که انقلاب هرچه دارد مدیون این دو رهبر الهی است.

محمدرضا مهدوی کنی

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱

(۱) سوره مبارکه جن آیه ۱۶

حدادعادل: ملت ایران ۱۵ اردیبهشت یک قدم مردانه دیگر بردارد

همچنین غلامعلی حداد‌عادل نماینده مردم تهران در مجلس در همایش بزرگ جوانان حامی جبهه متحد اصولگرایان که بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در تالار تفاهم برگزار شد، با بیان اینکه ۲ روز بیشتر به مرحله انتخابات دومین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است، اظهار داشت: این مرحله بسیار حساس و تعیین کننده است.

نماینده مردم تهران در مجلس بر همین اساس نمایندگان تهران را دارای نقش تعیین کننده در مجلس دانست و تصریح کرد: این موضوع ربطی به مجلس نهم، هفتم و هشتم ندارد بلکه نمایندگان تهران معمولا سیاسی‌ترین نمایندگان هستند که در کلیت نظام سعی دارند پاسدار ارزش‌های اسلامی و انقلابی در مجلس باشند.

وی تاکید کرد: حضور مردم و تلاش برای انتخاب نمایندگان تلاشی قابل توجه و در خور ستایش است.

حداد‌عادل با بیان اینکه آینده کشور از آن جوانان است، گفت: خوب است که یک برآوردی از آنچه خداوند به عنوان نعمت به ملت ایران داده است، داشته باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس بر همین اساس زندگی در یک نظام اسلامی که مبتنی بر وحی الهی و اراده حاکمیت دین به وجود آمده را یکی از این نعمات دانست و اظهار داشت: این نظام می‌خواهد حکومت دینی را در جهان احیاء کند و بر خواسته از خون صدها هزار شهید در راه خداوند است؛ نظامی که بنیانگذاری آن به دست عارف مجاهدی مثل امام راحل بود و امروز نیز به دست عارف مجاهد دیگری یعنی آیت‌الله خامنه‌ای است.

رئیس مجلس هفتم ادامه داد: شما جوانان در کشوری زندگی می‌کنید که به رهبری این نظام عشق می‌ورزید و اعتماد دارید؛ آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که در دنیا جوانان سایر کشورها چه نوع رابطه‌ای با رهبر کشور خود دارند؟ آیا در این دنیا کشوری هست که جوانانش تا این اندازه عشق به رهبری داشته باشند؟

حداد‌عادل با بیان اینکه بنده در شرایطی قرار دارم که نزدیک به رهبری بوده و مردم احتمال می‌دهند که خدمت ایشان برسم و همچنین از ارادتم به مقام معظم رهبری خبر دارند، گفت: بنده در معرض ابراز احساسات مردم نسبت به رهبری هستم؛ مثلا وقتی به حرم امام رضا(ع) می‌روم و یا در جمع جوانانی مثل شما یا مردم عادی هستم و به روستاها سفر می‌کنم، احساسات مردم را بسیار می‌بینم از این رو خدا را شکر می‌کنم که در دورانی هستم که مردم به رهبری عشق می‌ورزند.

وی ادامه داد: گاهی برای آقا این موارد را نقل می‌کنم؛ مثلا کسی می‌گوید سلام من را به آقا برسانید، در این زمینه هم کلی اصرار و خواهش و قسم داده که به آقا بگو فلانی از فلان شهرستان به شما سلام رسانده و گفته است فدایی رهبریم و امر شما را اطاعت می‌کنیم و شما تنها نیستید و بعد از گذشته چند ثانیه دوباره نزد من آمده و می‌گوید به آقا بگو خانمش هم سلام رسانده است.

نماینده مردم تهران این احساسات صادقانه و صیمانه در کجای دنیا وجود دارد؟ افزود: ‌آقا نیز همواره می‌فرمایند تو از طرف من وکیل هستی که سلام من را به مردم و جوانان برسانید؛ این زیبایی رهبر و مردم را کجا می‌توانید بیابید.

حداد‌عادل بر همین اساس نعمت دیگر را ملت مومن فداکار و با بصیرت کشورمان دانست و افزود: از سال ۷۶ تا امروز چه برنامه‌های برای جدا کردن مردم از انقلاب اسلامی اجرا شده است و در دو سه سال اخیر نیز شاهد آن بوده‌ایم.

وی در ادامه به موج دوم فتنه که با انتخابات ۸۸ رقم خورد، اشاره و اضافه کرد: موج سهمگین برای منحرف کردن انقلاب اسلامی و تاثیرگذاری بر افکار ملت شکل گرفت؛ تهمت تقلب را بر دامن این انقلاب زدند و تصور می‌کردند مردم دیگر در انتخابات شرکت نخواهند کرد.

نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه آنها نزد خود محاسبه کردند که ما تبلیغات کرده‌ایم و در انتخابات تقلب شده است، افزود: آنها می‌خواستند این القاء را به وجود بیاورند تا مردم دلیلی برای شرکت در انتخابات نداشته باشند‌ اما مردم با بصیرت که صداقت مقام معظم رهبری را از صمیم قلب باور دارند، زمانی که ایشان در نماز جمعه فرمودند نظام جمهوری اسلامی نظامی نیست که در آراء مردم تقلب کند، مردم انتخابات پرشور ۱۲ اسفند را آفریدند.

حداد‌عادل تاکید کرد: از این رو پس از حضور باورنکردنی مردم در انتخابات همه محاسبات آنها به هم خورد و این خود جای شکر دارد؛ انتخابات ۱۲ اسفند باعثعزت و اقتدار کشور و شاد شدن دل مقام معظم رهبری شد؛ لبخندی که پس از انتخابات در چهره رهبری دیده شد، لبخند یک ملت بود که در یک چهره نقش بست.

رئیس مجلس هفتم با تاکید بر اینکه یک مرحله دیگر در راه است و ملت ایران باید یک قدم مردانه دیگر را بردارند، گفت: قدم دوم را در جمعه آینده در ۱۵ اردیبهشت باید همه برداریم و باید آن کار خوب ناتمام را تمام کنیم و بتوانیم از تهران و سایر حوزه‌های باقی مانده بهترین‌ها را به مجلس بفرستیم.

وی در پاسخ به شعار برخی جوانان مبنی بر اینکه حداد با بصیرت رئیس مجلس ماست، گفت: فعلا باید راجع به انتخابات مرحله دوم صحبت کنیم و بتوانیم با اخلاص برای انجام وظیفه در آن شرکت کنیم؛ نباید صحبت‌هایی شود که بوی قدرت‌طلبی از آنها به مشام برسد، باید از شهیدان درس گرفته و به فکر خودمان نباشیم.

وی با بیان اینکه ما تلاش کردیم بهترین‌ها را معرفی کنیم که دارای ملاک‌های تعهد، تخصص و تجربه باشند، تصریح کرد: نمایندگانی که در فهرست جبهه متحد اصولگرایان قرار دارند، یعنی ۲۵ نفر سعی کردیم کمابیش در حد امکان از این ۳ شرط برخوردار باشند.

نماینده مردم تهران بر همین اساس به کاندیداهایی که در این جلسه حضور داشتند و یا حضور نداشتند، اشاره و تصریح کرد: آقای زاکانی در مجلس هفتم و هشتم حضور داشته و سابقه تعهد وی در جبهه موجود است و سند هم دارد؛ همچنین در سال‌های پر خطر فتنه در دانشگاه تهران این بسیج بود که مانع ورود جریان فتنه به دانشگاه شد، زاکانی همان مسیر را در مجلس هفتم و هشتم نیز ادامه داد و دارای تخصص دانشگاهی نیز است.

حدادعادل همچنین به بذرپاش اشاره کرد که در بسیج همراه زاکانی بوده و در دولت نهم و دهم مسئولیت‌های داشته است و دارای تجربه مدیریتی بوده و عضو جوان جبهه متحد اصولگرایان است.

وی ادامه داد: سروری سردار دفاع مجلس که بی نام و نشان اما با نام و نشان در نزد خداوند در کنار سردار کوثری از افتخارات مجلس ما هستند و ما بسیاری از زحمت‌های مراجعات مردمی را در تهران در طول مجلس هفتم و هشتم بر دوش پر استقامت سروری قرار داده‌ایم؛ خانم الهیان نماینده متعهد، متخصص و با بصیرت مجلس است که در کمیسیون امنیت ملی شاهد حضور وی هستیم.

نماینده مردم تهران اضافه کرد: ‌آقای فدایی هیچ هیاهویی در مجلس ندارد اما بیش از نمایندگان دیگر در هدایت کار مجلس موثر است و در کمیسیون اصل ۹۰ و در مبارزه با مفاسد اقتصادی زحمات بسیاری کشیده است؛ آقای نجابت نیز در خانواده‌ای هستند که همه خدمت‌گذار انقلاب بودند، همچنین دکترای فیزیک هسته‌ای دارند.

حداد‌عادل با تاکید بر اینکه هر کدام از شما که در این جلسه هستید، باید یک کانون تبلیغات انتخابات برای روز جمعه شوید، اظهار داشت: یعنی با خروج از این جلسه طراحی و تدبیر کنید که چگونه دیگران را دیگران را به مسیر صحیح بیندازید، البته بنده قصد جسارت به دیگران ندارم و بنای ما تخریب نیست‌ اما می‌خواهیم بهترین مجلس را داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: انتظارم از مجلس نهم این است که به مسائل اصلی و مهم کشور توجه کند. ما قائلیم که مجلسی داشته باشیم که موضوع اصلی آن مسائل اقتصادی باشد و آنچه به مردم در این روزها فشار وارد می‌کند، مجلس بتواند از آن گره‌گشایی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه متاسفانه شاهدیم رابطه مجلس و دولت روز به روز رابطه‌ بدتری می‌شود، گفت: این وضعی که در حال حاضر وجود دارد پاسخی نیست که ما به عنوان مجلس و دولت باید به ملتی بدهیم که در ۱۲ اسفند حجت را با حضور خود بر ما تمام کردند، مقام معظم رهبری نیز در دیدار نوروزی خود از دولت و مجلس خواستند هر دو کوتاه بیایند و این مسابقه موجود را ادامه ندهند آنچه که رهبری می‌خواهند این است این دعواها و بخشنامه صادر کردن‌ها فروکش کند.

وی ادامه داد: وقتی مردم از ما درباره مسائل اقتصادی و گرانی سؤال می‌کنند، انتظار ندارند فضای کشور بگو و مگو بین مجلس و دولت باشد لذا مجلس و دولت باید توجه کنند چراکه انتظار ملت بالا است.

رئیس مجلس هفتم در ادامه سخنان خود یادآور شد: همچنین خانم افتخاری در مجلس هفتم و هشتم همکار ما بودند و دارای دکترای علوم قرآنی هستند وی همسر و دختر شهید است که در یک روز پدر و همسرش شهید شده است، توکلی و ناداران نیز با تخصص اقتصادی و با پاکی و تجربه از ارکان مجلس هشتم بودند که با رای شما در مجلس نهم این فکر و مسیر را دنبال می‌کنند.

حداد‌عادل در پایان خاطرنشان کرد: از شما جوانان هم می‌خواهیم از انقلاب اسلامی و الهی پشتیبانی کنید و پشتیبان خوبی برای رهبری باشید، آنچنان که ایشان رهبری خوبی برای شما و ملت ایران و همه جهان اسلام هستند.

پماینده مردم تهران در مجلس بر همین اساس نمایندگان تهران را دارای نقش تعیین کننده در مجلس دانست و تصریح کرد: این موضوع ربطی به مجلس نهم، هفتم و هشتم ندارد بلکه نمایندگان تهران معمولا سیاسی‌ترین نمایندگان هستند که در کلیت نظام سعی دارند پاسدار ارزش‌های اسلامی و انقلابی در مجلس باشند.

وی تاکید کرد: حضور مردم و تلاش برای انتخاب نمایندگان تلاشی قابل توجه و در خور ستایش است.

حداد‌عادل با بیان اینکه آینده کشور از آن جوانان است، گفت: خوب است که یک برآوردی از آنچه خداوند به عنوان نعمت به ملت ایران داده است، داشته باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس بر همین اساس زندگی در یک نظام اسلامی که مبتنی بر وحی الهی و اراده حاکمیت دین به وجود آمده را یکی از این نعمات دانست و اظهار داشت: این نظام می‌خواهد حکومت دینی را در جهان احیاء کند و بر خواسته از خون صدها هزار شهید در راه خداوند است؛ نظامی که بنیانگذاری آن به دست عارف مجاهدی مثل امام راحل بود و امروز نیز به دست عارف مجاهد دیگری یعنی آیت‌الله خامنه‌ای است.

رئیس مجلس هفتم ادامه داد: شما جوانان در کشوری زندگی می‌کنید که به رهبری این نظام عشق می‌ورزید و اعتماد دارید؛ آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که در دنیا جوانان سایر کشورها چه نوع رابطه‌ای با رهبر کشور خود دارند؟ آیا در این دنیا کشوری هست که جوانانش تا این اندازه عشق به رهبری داشته باشند؟

حداد‌عادل با بیان اینکه بنده در شرایطی قرار دارم که نزدیک به رهبری بوده و مردم احتمال می‌دهند که خدمت ایشان برسم و همچنین از ارادتم به مقام معظم رهبری خبر دارند، گفت: بنده در معرض ابراز احساسات مردم نسبت به رهبری هستم؛ مثلا وقتی به حرم امام رضا(ع) می‌روم و یا در جمع جوانانی مثل شما یا مردم عادی هستم و به روستاها سفر می‌کنم، احساسات مردم را بسیار می‌بینم از این رو خدا را شکر می‌کنم که در دورانی هستم که مردم به رهبری عشق می‌ورزند.

وی در ادامه به موج دوم فتنه که با انتخابات ۸۸ رقم خورد، اشاره و اضافه کرد: موج سهمگین برای منحرف کردن انقلاب اسلامی و تاثیرگذاری بر افکار ملت شکل گرفت؛ تهمت تقلب را بر دامن این انقلاب زدند و تصور می‌کردند مردم دیگر در انتخابات شرکت نخواهند کرد.

نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه آنها نزد خود محاسبه کردند که ما تبلیغات کرده‌ایم و در انتخابات تقلب شده است، افزود: آنها می‌خواستند این القاء را به وجود بیاورند تا مردم دلیلی برای شرکت در انتخابات نداشته باشند‌ اما مردم با بصیرت که صداقت مقام معظم رهبری را از صمیم قلب باور دارند، زمانی که ایشان در نماز جمعه فرمودند نظام جمهوری اسلامی نظامی نیست که در آراء مردم تقلب کند، مردم انتخابات پرشور ۱۲ اسفند را آفریدند.

حداد‌عادل تاکید کرد: از این رو پس از حضور باورنکردنی مردم در انتخابات همه محاسبات آنها به هم خورد و این خود جای شکر دارد؛ انتخابات ۱۲ اسفند باعثعزت و اقتدار کشور و شاد شدن دل مقام معظم رهبری شد؛ لبخندی که پس از انتخابات در چهره رهبری دیده شد، لبخند یک ملت بود که در یک چهره نقش بست.

رئیس مجلس هفتم با تاکید بر اینکه یک مرحله دیگر در راه است و ملت ایران باید یک قدم مردانه دیگر را بردارند، گفت: قدم دوم را در جمعه آینده در ۱۵ اردیبهشت باید همه برداریم و باید آن کار خوب ناتمام را تمام کنیم و بتوانیم از تهران و سایر حوزه‌های باقی مانده بهترین‌ها را به مجلس بفرستیم.

وی در پاسخ به شعار برخی جوانان مبنی بر اینکه حداد با بصیرت رئیس مجلس ماست، گفت: فعلا باید راجع به انتخابات مرحله دوم صحبت کنیم و بتوانیم با اخلاص برای انجام وظیفه در آن شرکت کنیم؛ نباید صحبت‌هایی شود که بوی قدرت‌طلبی از آنها به مشام برسد، باید از شهیدان درس گرفته و به فکر خودمان نباشیم.

وی با بیان اینکه ما تلاش کردیم بهترین‌ها را معرفی کنیم که دارای ملاک‌های تعهد، تخصص و تجربه باشند، تصریح کرد: نمایندگانی که در فهرست جبهه متحد اصولگرایان قرار دارند، یعنی ۲۵ نفر سعی کردیم کمابیش در حد امکان از این ۳ شرط برخوردار باشند.

نماینده مردم تهران بر همین اساس به کاندیداهایی که در این جلسه حضور داشتند و یا حضور نداشتند، اشاره و تصریح کرد: آقای زاکانی در مجلس هفتم و هشتم حضور داشته و سابقه تعهد وی در جبهه موجود است و سند هم دارد؛ همچنین در سال‌های پر خطر فتنه در دانشگاه تهران این بسیج بود که مانع ورود جریان فتنه به دانشگاه شد، زاکانی همان مسیر را در مجلس هفتم و هشتم نیز ادامه داد و دارای تخصص دانشگاهی نیز است.

حدادعادل همچنین به بذرپاش اشاره کرد که در بسیج همراه زاکانی بوده و در دولت نهم و دهم مسئولیت‌های داشته است و دارای تجربه مدیریتی بوده و عضو جوان جبهه متحد اصولگرایان است.

وی ادامه داد: سروری سردار دفاع مجلس که بی نام و نشان اما با نام و نشان در نزد خداوند در کنار سردار کوثری از افتخارات مجلس ما هستند و ما بسیاری از زحمت‌های مراجعات مردمی را در تهران در طول مجلس هفتم و هشتم بر دوش پر استقامت سروری قرار داده‌ایم؛ خانم الهیان نماینده متعهد، متخصص و با بصیرت مجلس است که در کمیسیون امنیت ملی شاهد حضور وی هستیم.

نماینده مردم تهران اضافه کرد: ‌آقای فدایی هیچ هیاهویی در مجلس ندارد اما بیش از نمایندگان دیگر در هدایت کار مجلس موثر است و در کمیسیون اصل ۹۰ و در مبارزه با مفاسد اقتصادی زحمات بسیاری کشیده است؛ آقای نجابت نیز در خانواده‌ای هستند که همه خدمت‌گذار انقلاب بودند، همچنین دکترای فیزیک هسته‌ای دارند.

حداد‌عادل با تاکید بر اینکه هر کدام از شما که در این جلسه هستید، باید یک کانون تبلیغات انتخابات برای روز جمعه شوید، اظهار داشت: یعنی با خروج از این جلسه طراحی و تدبیر کنید که چگونه دیگران را دیگران را به مسیر صحیح بیندازید، البته بنده قصد جسارت به دیگران ندارم و بنای ما تخریب نیست‌ اما می‌خواهیم بهترین مجلس را داشته باشیم.



وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: انتظارم از مجلس نهم این است که به مسائل اصلی و مهم کشور توجه کند. ما قائلیم که مجلسی داشته باشیم که موضوع اصلی آن مسائل اقتصادی باشد و آنچه به مردم در این روزها فشار وارد می‌کند، مجلس بتواند از آن گره‌گشایی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه متاسفانه شاهدیم رابطه مجلس و دولت روز به روز رابطه‌ بدتری می‌شود، گفت: این وضعی که در حال حاضر وجود دارد پاسخی نیست که ما به عنوان مجلس و دولت باید به ملتی بدهیم که در ۱۲ اسفند حجت را با حضور خود بر ما تمام کردند، مقام معظم رهبری نیز در دیدار نوروزی خود از دولت و مجلس خواستند هر دو کوتاه بیایند و این مسابقه موجود را ادامه ندهند آنچه که رهبری می‌خواهند این است این دعواها و بخشنامه صادر کردن‌ها فروکش کند.

وی ادامه داد: وقتی مردم از ما درباره مسائل اقتصادی و گرانی سؤال می‌کنند، انتظار ندارند فضای کشور بگو و مگو بین مجلس و دولت باشد لذا مجلس و دولت باید توجه کنند چراکه انتظار ملت بالا است.

رئیس مجلس هفتم در ادامه سخنان خود یادآور شد: همچنین خانم افتخاری در مجلس هفتم و هشتم همکار ما بودند و دارای دکترای علوم قرآنی هستند وی همسر و دختر شهید است که در یک روز پدر و همسرش شهید شده است، توکلی و ناداران نیز با تخصص اقتصادی و با پاکی و تجربه از ارکان مجلس هشتم بودند که با رای شما در مجلس نهم این فکر و مسیر را دنبال می‌کنند.

حداد‌عادل در پایان خاطرنشان کرد: از شما جوانان هم می‌خواهیم از انقلاب اسلامی و الهی پشتیبانی کنید و پشتیبان خوبی برای رهبری باشید، آنچنان که ایشان رهبری خوبی برای شما و ملت ایران و همه جهان اسلام هستند.



*زاکانی: اتهام ما این است که نگاه جبهه ای به نیروهای انقلاب داریم

همچنین علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی که در همایش جوانان حامی جبهه متحد اصولگرایان سخن می‌گفت، با تأکید بر اینکه خدا را شاکریم امروز پس از ۳۳ سال با بصیرت و هوشیاری در میدان عمل حضور داریم و امید است این مورد قبول خداوند قرار گیرد، اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان به درایت و به هوش و در صحنه بودن دو عالم بزرگوار(آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی) شکل گرفت و اساس حرکت خود را در تقابل با فتنه و انحراف و فساد قرار داد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما درونی شدن رقابت را نمی‌پذیریم، نه از آن جهت که می‌ترسیم بلکه گذشته ما نشان از حضور در صحنه‌های مختلفی است که برخی از مدعیان رنگ آن را ندیده‌اند.

وی ادامه داد: در زمان جنگ و یا زمانی که در محیط‌های دانشگاهی کمتر کسی جرات نفس کشیدن داشت، عده‌ای ایستادند و آرمان‌ها را سر دست گرفته و راه را گم نکردند؛ امروز هم با اقسام تهمت‌ها، فشارها، تحمیل‌ها و به اسم آرمان‌ها میدان را ترک نمی‌کنیم، چون پیوند با ولایت استمرار دارد و تمام هویت خود را در راه شهدا می‌دانیم.

زاکانی یادآور شد: ما متهمیم که می‌گوییم وحدت، عجبا امام(ره) انگیزه الهی و وحدت کلمه را اساس انقلاب و مایه استمرار آن می‌دانستند اما ما امروز متهم هستیم که از وحدت استقبال می‌کنیم؛ ما معتقدیم شیوه خالص‌سازی که برخی دنبال می‌کنند در جامعه ۷۰ میلیونی کارایی ندارد.

وی اضافه کرد: ما متهمیم به اینکه به نیروهای انقلاب نگاه جبهه‌ای داریم، ما مرزبندی شفاف با غیر‌خودی‌ها داریم اما در نگاه به خودی‌ها به دیده اغماض می‌نگریم، ‌لذا باید دید امروز حق چیست.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه پس از فتنه ۸۸ دو گروه چشم امید به این انتخابات را داشتند، گفت: یک گروه نقشه می‌کشیدند و رجز می‌خواندند و ما را به میدان رقابت فرا‌خوانده بودند که بگذارید اتفاق سال ۸۸ در سال ۹۰ پاسخ خود را می‌گیرد و بیگانگان یکصدا در این مسئله رجز‌خوانی می‌کردند اما نیروهای انقلاب مشتاقانه به استقبال انتخابات آمدند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه ما را در ابتدای فتنه ۸۸ آسوده خاطر می‌کرد، یاران خودی بودند که چشم امید به یاری آنها در صحنه مقابله با فتنه، انحراف و فساد داشتیم اما متاسفانه این محقق نشد؛ ما به اتهامات متعددی متهم شدیم که انسان باید زجر بکشد و تحمل کند اما ما برای زجر کشیدن ساخته شدیم.

زاکانی یادآور شد: چرا تخریب می‌کنید؟ اگر نیاز به نقد است، براساس انصاف باشد و لازم نیست اتهامات متعدد زده شود؛ ما خلف کسانی هستیم که خود را فدای دیگران می‌کردند نه اینکه دیگران را برای خود بخواهند؛ آنچه که هست، باید اثبات خود باشد و ما در این مسیر کم نداریم.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه این جبهه به درایت، هوش و در صحنه بودن دو عالم بزرگوار حضرت آیت الله مهدوی کنی و حضرت آیت الله یزدی شکل گرفت، گفت: ما از ابتدا استراتژی جبهه متحد را تقابل با فتنه، انحراف و فساد دیدیم و به هیچ وجه درونی شدن رقابت میان اصولگرایان را نمی پذیرفتیم حتی در حال حاضر نیز مخالف درونی شدن رقابت ها هستیم.

زاکانی با بیان اینکه گذشته ما سراسر از صحنه هایی است که برخی از مدعیان امروز مخالفت با جبهه متحد رنگ آن را هم ندیده اند گفت: در روزهایی که در محیط دانشگاهی کمتر کسی جرات نفس کشیدن داشت عده ای با صلابت ایستادند و راه خود را گم نکردند و امروز که به انواع و اقسام تهمت ها و دنبال نکردن آرمانها متهم می شوند هیهات که میدان را خالی کنند. چرا که پیوند با ولایت استمرار دارد و هویت ما در استمرار این راه الهی است.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه ما امروز متهم به این هستیم که صحبت از وحدت می کنیم، گفت: عجبا! امام خمینی(ره) انگیزه الهی و وحدت کلمه را اساس انقلاب اسلامی دانستند اما ما امروز متهم هستیم که از وحدت استقبال می کنیم. ما معتقدیم شیوه خالص سازی که برخی دنبال می کنند در جامعه ۷۰ میلیونی کارایی ندارد چرا که رهبر معظم انقلاب همواره بر جذب حداکثری تاکید داشتند.

زاکانی با اشاره به اینکه ما را به نگاه جبهه ای به انقلاب متهم می کنند، گفت: ما مرزبندی شفاف با غیر خودی ها داریم اما در نگاه به خودی ها به دیده اغماض می نگریم چرا که رهبری سال ۸۸ در دیدار عده ای از نمایندگان مجلس فرمودند باید با اغماض وحدت را پاس بداریم.

وی ادامه داد: امروز اتهام ما دیدن آن مصلحت بزرگتری است که رهبری فرمودند مصلحت ما اتحاد، یگانگی و با هم بودن است.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: بعد از حوادثسال ۸۸ دو گروه به انتخابات چشم داشتند گروهی از آنها نقشه می کشیدند و ما را به میدان رقابت فرا می خواندند و می گفتند جواب اتفاقات سال ۸۸ را در سال ۹۰ می گیرید. بیگانگان نیز این گونه رجزخوانی ها را داشتند اما نیروهای انقلاب مشتاقانه به استقلال انتخابات آمدند و افتخار حضور ۸۵ درصدی مردم خلق شد.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد: آنچه ما را در ابتدای فتنه ۸۸ آسوده خاطر می کرد یاران خودی بودند که چشم امید به یاری آنها در صحنه مقابله با فتنه، انحراف و فساد داشتیم اما متاسفانه این محقق نشد.

زاکانی با اشاره به تخریب های اخیر علیه جبهه متحد اصولگرایان گفت: اگر نیازی به نقد است باید بر اساس انصاف صورت بگیرد نیاز نیست تخریب در صحنه انتخابات انجام شود. معتقدم جبهه متحد باید با دیده اغماض به این تخریب ها نگاه کند چرا که ما خلف جوانانی هستیم که بدر و خیبر را آفریدند. امیدوارم همانند آنها بتوانیم در مسیرمان ثابت قدم بمانیم.



بذرپاش: وقتش برسد خیلی حرف ها را خواهیم زد

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه عزیزان جبهه متحد زجرکشیده های انقلاب هستند، گفت: سکوت ما در مقابل اتهامات به منزله کوتاه آمدن از انقلاب نیست زمانی که وقتش برسد خیلی حرف ها را خواهیم زد

بر این اساس مهرداد بذرپاش کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان نیز در همایش بزرگ جوانان حامی جبهه متحد، اظهار داشت: ‌ عزیزان جبهه متحد زجرکشیده های انقلاب هستند، گفت: سکوت ما در مقابل اتهامات به منزله کوتاه آمدن از انقلاب نیست زمانی که وقتش برسد خیلی حرف ها را خواهیم زد.

مهرداد بذرپاش کاندیدای جبهه متحد در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در همایش جوانان جبهه متحد گفت: توقع جوانان از کاندیداها این است که در راستای نفع کشور همت کنند.

وی افزود: ما از شرایط سخت ۱۸ تیر ۷۸ و مشکلات آن زمان به اینجا رسیدیم شرایط در آن زمان به مراتب بدتر از فتنه ۸۸ بود.

بذرپاش ادامه داد: افرادی مانند زاکانی، سروری و سایر کاندیداهای جبهه متحد که در آن زمان مقابل فشارها ایستادگی کردند و مرعوب نشدند حالا متهم می شوند که نمی خواهند روی آرمان ها بایستند. عزیزان جبهه متحد زجرکشیده های انقلاب هستند. سکوت ما در مقابل این اتهامات به منزله کوتاه آمدن از انقلاب نیست زمانی که وقتش برسد خیلی حرف ها خواهیم زد امروز وقتش نیست.

وی در خصوص مطالبات جوانان از کاندیداهای جبهه متحد گفت: جوانان از مجلس نهم می خواهند که باورشان کنند. جوانان دعوا نمی خواهند به پیشرفت نیاز دارند

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان با تاکید بر اینکه اصلی ترین میدان مبارزه با دنیای غرب در عرصه فناوری است گفت: زورگویان جهان به خاطر علم و فناوری به ما زور می گویند، اصلی ترین میدان برای مبارزه با جناح سلطه در عرصه علم و فناوری است.

وی تاکید کرد: زمانی که پیشرفت در عرصه علم و فناوری تبدیل به یک میل عمومی شود در انتخابات نمایندگان، شوراها و ریاست جمهوری این میل عمومی جاری و ساری می شود و در نتیجه کشور رو به جلو حرکت می کند.

بذرپاش با بیان اینکه فرصت برای دعواهای سیاسی زیاد است گفت: زمان برای ساختن کشور کم است.

وی گفت: ماندگاری در تاریخ فقط به باکری، چمران و احمدی روشن اختصاص ندارد بلکه برای همه جوانان شدنی و قطعی است و اگر وظیفه خود را خوب انجام دهیم در تاریخ ماندگار خواهیم شد.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه ما این است در حال حاضر که کشور ما به عنوان الگو برای دنیا تبدیل شده نقش کوچک خود را ایفا کنیم و یکی از این عرصه‌ها انتخابات است، تصریح کرد: ‌ کسانی‌که می‌خواهند به مجلس حضور ‌یابند باید هم انسان‌های خوبی باشند و هم کارآمدی خود را نشان دهند چرا که کشور را با فضای احساسی و دعوای بی‌حاصل نمی‌توان اداره کرد.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان افزود: توقع نسل سوم از ما این است که در راستای پیشرفت کشور قدم برداریم، جوانان ما از ما می‌خواهند که باور شوند و نمایندگان آن‌ها را باور کنند.

وی افزود: ما از شرایط سخت ۱۸ تیر ۷۸ و مشکلات آن زمان به اینجا رسیدیم شرایط در آن زمان به مراتب بدتر از فتنه ۸۸ بود؛ افرادی مانند زاکانی، سروری و سایر کاندیداهای جبهه متحد که در آن زمان مقابل فشارها ایستادگی کردند و مرعوب نشدند حالا متهم می‌شوند که نمی‌خواهند روی آرمان ها بایستند.

وی درباره مطالبات جوانان از کاندیداهای جبهه متحد گفت: جوانان از مجلس نهم می خواهند که باورشان کنند. جوانان دعوا نمی خواهند به پیشرفت نیاز دارند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان با تاکید بر اینکه اصلی ترین میدان مبارزه با دنیای غرب در عرصه فناوری است، ادامه داد: ‌ زورگویان جهان به خاطر علم و فناوری به ما زور می‌گویند، اصلی‌ترین میدان برای مبارزه با جناح سلطه در عرصه علم و فناوری است؛ باید بکوشیم در صحنه ارتقا کشور قدم برداریم و این جز با تصمیمات خوب محقق نخواهد شد.

وی تاکید کرد: زمانی که پیشرفت در عرصه علم و فناوری تبدیل به یک میل عمومی شود در انتخابات نمایندگان، شوراها و ریاست جمهوری این میل عمومی جاری و ساری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف جبهه متحد اصولگرایان تشکیل مجلسی کارآمد، ولایی، متعهد و در خط انقلاب اسلامی است افزود: معتقدم افرادی که تخریب ها را انجام می دهند نیازی به نفی دیگران ندارند بلکه باید خود را اثبات کنند.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: جبهه متحد به این دلیل از رقابت درونی پرهیز می کرد که خود را محتاج همه نیروهای انقلاب می دید. در حال حاضر هم معقدیم به رغم تخریب های زیاد راهی جز وحدت و دست در دست یکدیگر نهادن نداریم و باید با یک یا حسین افتخاری دیگر را در ۱۵ اردیبهشت خلق کنیم.



ملت ایران رکورد جدیدی برای حضور در دور دوم انتخابات مجلس ثبت کند

همچنین مجتبی رحماندوست کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در نشست جوانان حامی جبهه متحد گفت: کاش امام(ره) زنده بود و می‌دید که بعد از سال‌ها نگاه جوانان ما به جامعه روحانیت و جامعه مدرسین است و اندیشه‌اش امروز در جامعه پویا و متحرک است.

رحماندوست تاکید کرد: انتظار داریم ملت ایران کار نیمه تمام را به پایان رسانده و رکورد جدیدی برای شرکت در دور دوم انتخابات ثبت کند.