کوچک زاده: پول اختلاس میلیاردی خرج مسکن مهر شده است!

افکار نیوز- مناظره امروز انتخاباتی میان محمدرضا باهنر نماینده جبهه متحد و مهدی کوچک زاده نماینده جبهه پایداری با حاشیه های جالبی همراه بود که اول با تعارف و خوش و بش شروع شد اما در انتها به بگو و مگوهای لفظی در ادامه به برخی از حاشیه های خواندی این نشست اشاره می شود.

در ابتدای این مناظره کوچک زاده ابزار امیدواری کرد که حرمت استاد خود در سیاست را نگه دارد؛ چراکه درس هاس زیادی در باب سیاست در این چند سال از او یاد گرفته است.

غبطه‌های باهنر این بار به کوچک زاده

باهنر نیز در ابتدای صحبت های خود در جواب تعارف های کوچک زاده گفت: ۸ سال است با آقای کوچک زاده کار می کنیم و بجز ذکر خیر از ایشان چیزی ندیدیم. من همیشه به تدین و غیرت دینی کوچک زاده غبطه می خورم و دلم می خواهد من هم در این سطوح پیش برم.

ما کی باشیم باهنر را اصولگرا ندانیم

سپس کوچک زاده با بیان اینکه دوستان جبهه متحد فکر می کنند ما آنها را اصولگرا نمی دانیم گفت: ما کی باشیم که بگوییم باهنر اصولگرا نیست.

دعای کوچک زاده برای دولت

در ادامه این مناظره کوچک زاده شروع به طرفداری از دولت و احمدی نژاد کرد و گفت: احمدی نژاد یک سرباز جبهه فقر بود که از مردم رای گرفت اما با او چه کردند؟ خدا کند یکسال و نیم آخر عمر دولت چرخ هایش خوب باز شود و بر روی باند به سلامت فرود آید.

اگر ما وارد مجلس شویم دولت و مجلس یک تیم می شوند

در بخشی از این نشست کوچک زاده با اشاره به رابطه دولت و مجلس هنگامی که می خواست رابطه این دو قوه را با تیم استقلال و پیروزی تشابه دهد، گفت: دولت و مجلس مثل پرسپولس و تاج هستند که با خنده دانشجویان و هوی آنان مواجه شد.

سپس کوچک زاده گفت: اگر ما وارد مجلس شویم همراه دولت و جزء یک تیم خواهیم بود.

در ادامه باهنر در بخشی از سخنان خود در مورد رابطه اش با دولت گفت: در مجلس هفتم به من می گفتند وکیل الدوله که کوچک زاده در جواب باهنر واکنش نشان داد و گفت: واقعاً!

یواشکی می گویم خبرنگاران نشنوند…

باهنر همچنین با اشاره به انتساب مرتضوی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی و اینکه مرتضوی با این پست هیچ تناسبی ندارد گفت: یواشکی می گویم خبرنگاران نشنوند: صندوق تامین اجتماعی ما ورشکسته است.

سپس کوچک زاده در واکنش به این صحبت باهنر گفت: آیا انتساب رحمانی فضلی به عنوان رئیس دیوان محاسبات که جغرافیا خوانده خیلی تناسب دارد؟! تنها ویژگی اش این است که ۲۰ سال است که وردست آقای لاریجانی بوده است.

اگر مجلس بعدی دست همین نمایندگان باشد دولت را به خاک و خون می کشند

کوچک زاده در انتقاد از هیات رئیسه مجلس خطاب به باهنر گفت: اینها که همه وقت مجلس را صرف کارهای بیهوده سیاسی کرده اند و من و آقای حسینیان و رسایی هروقت می خواستیم صحبت کنیم همین آقایان نمی گذاشتند، اگر تصویر من را در رسانه ها ببینید دائما دارم به باهنر می گویم چرا نمی گذاری من حرف بزنم. اگر در مجلس بعدی هم دست این آقایان بروند دولت را به خاک و خون خواهند کشید.

اگر اولویت سال مسائل اقتصادی است امثال توکلی نباید به مجلس بروند
همچنین کوچک زاده با بیان اینکه اگر اولویت سال مسائل اقتصادی است کسانیکه در قالب آزادی و حریت جلوی کارهای دولت سنگ اندازی کردند نباید وارد مجلس بعدی شوند گفت: امثال آقای توکلی که با شعار حریت برای دولت سنگ تراشی کردند نباید به دوره بعدی بروند و کاش به جای باهنر توکلی اینجا بود.

همچنین کوچک زاده گفت: اقتصاد دان جبهه متحد اولویت اقتصادی اش طرح دوفوریتی طرح سوال از رئیس جمهور بود آیا با این اقتصاددان ها می شود مشکل اصلی کشور که اقتصاد هست را حل کرد؟

هیچ نتیجه ای از پرونده اختلاس ۳ هزار میلیاردی بیرون نمی آید

باهنر در ادامه این مناظره در مورد اختلاس ۳ هزار میلیاردی اخیر از کوچک زاده پرسید که کوچک زاده واکنش نشان داد و گفت دروغ می گویی. این قضیه سیاسی است. شما که جز رجال سیاسی هستید آیا از سال ۸۰ هیچ مفسده سیاسی دیگری نبود که به این شکل مطرحش کنید؟ آیا نتیجه ای از توی آن در می آید بایستید و ببینید.

پول اختلاس ۳۰ هزار میلیاردی بانک مسکن تبدیل به مسکن مهر شده

وی همچنین در مورد اختلاس ۳۰ هزار میلیارد بانک مسکن گفت: این پول کجا رفته رفته به بازار و وارد دلالی شده؟ تبدیل به ساختمان شده پس این مسکن مهرچیست؟

می خواهم دنبال دو تا رای حلال بروم

در ادامه این مناظره باهنر با بیان اینکه من یک برنامه انتخاباتی در رودهن دارم میز مناظره را ترک کرد اما موقعی که با اعتراض دانشجویان مواجه شد گفت: می خواهم بروم دنبال دو تا رای حلال. اینجا دیگر نظرها نسبت به من و کوچک زاده تغییری نمی کند و شما حتما تا الان تصمیم تان را گرفته اید که به کداممان رای بدهید.

در ادامه کوچک زاده که یک طرفه جلسه را به نفع خود هدایت می کرد با اشاره به اتهماماتی که توسط برخی افراد به مرتضوی زده شده بود گفت: اگر به این روش ادامه دهیم می شود همه را فاسد کرد. مثلا در مورد رحیمی که آیا رئیس فساد خانه فاطمی هست یا نه، یا توکلی در شهرک غرب زمین گرفته یا نه.

کوچک زاده که اتهامات مختلفی را علیه سایر نمایندگان رقیب خو مطرح می کرد سپس بلافاصله گفت: اما اگر اهل ولایت هستید تا زمانیکه چیزی ثابت نشده اگر درست هم باشد نباید بگویید.