افکار نیوز - محمد حسن انصاری فرد جمعه صبح با حضور در برنامه ی ورزش و مردم در مورد آحرین وضعیت راه آهن بیان کرد : ۵ سال است با این بازیکنان کار میکنم و نظیر آن را در هیچ جا ندیدهام. بازیکنان با همه کم و کاستیها ساختند و با اینکه هنوز مطالب سال گذشته و امسال را نگرفتهاند اما باعث بقای راه آهن شدند.

مدیر عامل راه آهن در مورد وضعیت مالی باشگاه توضیح داد: قرار بود ۱۲ اردبیهشت چک‌ها را پاس کنیم اما متاسفانه این کار صورت نگرفت و مشکلاتی ایجاد شد. مالکان ما کسانی نیستند که به تعهدات‌شان عمل نکنند.

وی خاطرنشان شد: هیچ وقت نشده بود راه آهن بیشتر از یک سال در لیگ برتر دوام بیاورد اما اکنون ۵ سال است که در لیگ مانده است.

انصاری فرد ادامه داد: بازیکنان روز گذشته تمرین کردند و مالکان نیز تصمیم گرفتند تا هفته آینده ۶۰ درصد از مطالبات را بپردازند تا بتوانیم در ۲ بازی آینده نتایج دلخواه را بگیریم.

مدیر عامل باشگاه راه آهن درباره همکاری علی دایی در این باشگاه بیان کرد: وی از ابتدای فصل همکاری کرده و حتی در مقاطعی که برای سفر مشکل داشتیم از هزینه شخصی‌ خود خرج کرد.

وی تصریح کرد: تمرین نکردن نمی‌تواند باعثشود بازیکنان به حق و حقو‌ق‌شان برسند. با آنها صحبت کردم که اگر تیم در لیگ بماند می‌توانند به حق‌شان برسند. بازیکنان نیز در رختکن جلسه داشتند و به این نتیجه رسیدند که باید بمانند.

انصاری فرد درباره اینکه گفته می‌شود بعضی از بازیکنان اعضای هیئت مدیره را ندیده‌اند اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره مجهول الهویه نیستند و بارها با جلساتی که با بازیکنان داشتند با آنها صحبت کردند اما دوست ندارند نام‌شان مطرح شود.

مدیر عامل راه آهن افزود: روز اول که با مالکان صحبت کردیم گفتند ۲۵ درصد از درآمد شرکت خودمان را برای کار خیریه اختصاص داده‌ایم. ۹ میلیارد هم هزینه شده که بخشی از بدهی سال گذشته و امسال را پرداخت کرده ایم.

حسن انصاری فرد در مورد آینده راهن و حضور دایی بیان کرد: بعد از بازی با شاهین برای سال آینده تصمیم گیری می‌کنیم. قرار بود این تیم به مشهد واگذار شود اما منتفی شد که این نکته مثبتی است. اطمینان دارم تیم در لیگ باقی می‌ماند.

وی تاکید کرد: در مورد دایی نیز باید بگویم خودش تصمیم گیرنده است. تمایل داریم با وی همکاری کنیم مگر اینکه خودش نخواهد.

مدیر عامل پیشین باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم اظهار داشت: تمایل ندارم درباره این تیم صحبت کنم اما اگر این تیم بد نتیجه گرفته دلیلش این است که خوب بسته نشد.

انصاری فرد خاطر نشان شد: مسابقات طولانی است و توان پرسپولیس بالا نیست بنابراین نمی‌توان ایرادی به مدیران و مسئولان گرفت. این تیم باید در فصل آینده بازیکنان بیشتری استخدام کند تا به نتیجه برسد.



محمد حسن انصاری فرد در پایان درباره پیش بینی بازی راه آهن و پرسپولیس بیان کرد : هر دو تیم دنبال نتیجه هستند و امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی ارائه کنیم.