یک خانم دندانپزشک لهستانی که همه دندانهای نامزدش را که او را به خاطر زن دیگری رها کرده بود کشید، ممکن است به زندان محکوم شود.

به نوشته دیلی میل آنا ماکوویاک ۳۴ ساله گفت هنگامی که نامزد ۴۵ ساله‌اش، مارک اولزفسکی با شکایت از درد دندان به مطبش مراجعه کرد، تلاش خودش را کرده بود که رفتار حرفه‌ایش را حفظ کند، " اما هنگامی او روی صندلی نشست، تنها چیزی ذهنم را اشغال کرده بود این بود: " چه مرد کثافتی. "

خانم ماکوویاک که نامزدش همین چند روز پیش رابطه‌اش را با او به هم زده بود، دوز بالایی از ماده بیحسی به نامزد سابقش داد و همه دندان‌های او را کشید. او سپس فک و سر او را بانداژ کرد تا بیمارش نتواند دهانش را باز کند، و به او گفت باید به علت عوارضی که دچار آن شده است، به متخصص مراجعه کند.

آقای اولزفسکی بی‌دندان پس از اینکه از بیهوشی بیدار شد، فهمید اشکالی وجود دارد، زیرا نمی‌توانست دندان‌هایش را حس کند.

اولزفسکی می‌گوید: " او به من گفت دهانم بی‌حس شده است و نمی‌توانم برای مدتی چیزی را حس کنم و بانداژ برای محافظت از لثه‌ها است، اما لازم است به یک متخصص مراجعه کنم. "

" اما هنگامی که به خانه رسیدم و به آینه نگاه کردم، اصلا نمی‌توانستم باور کنم؛ او همه دندان‌هایم را کشیده بود. "

البته مشکلات آقای اولزفسکی وقتی بیشتر شد که نامزد جدیدش هم به او گفت نمی‌تواند با مردی بدون دندان زندگی کند. اولزفسکی مجبور خواهد بود برای جایگزینی دندان‌های کشیده‌ شده‌اش از ایمپلنت یا سایر پروتزها استفاده کند.

خانم ماکوویاک نیز به خاطر تخلف پزشکی و سوءاستفاده از اعتماد بیمار مورد بازپرسی است و ممکن است به حداکثر ۳ سال زندان محکوم شود.