به گزارش افکار نیوز به نقل از روزنامه کیهان،پايگاه اينترنتي خودنويس با اشاره به حضور مخفيانه برخي اصلاح طلبان در انتخابات مجلس و مواضع تند عباس عبدي در تخطئه جنبش سبز و حمايت از اقدام خاتمي نوشت:

تکاپوی اصلاح طلبان برای انتخابات روز به روز ابعاد وسیع تری به خود می گیرد. آنها می خواهند به قدرت بازگردند اما آنچه در این میان مهم است مواضع آقایان موسوی و کروبی نسبت به این طیف و تحریم انتخابات است که فرصت سوءاستفاده از فضای مبهم و دوپهلو و در عین حال بازی با کارت جنبش سبز را از این گروه های سیاسی می گیرد. عبدی می گوید باید کوشش کرد تا نیروها به صورت ذخیره باقی بمانند.

وقتی این جمله عبدی را در کنار تکاپوی این روزهای «اصلاح طلبان» برای شعبده انتخابات پیش روی ریاست جمهوری قرار می دهیم، بسیاری از رازها از پرده بیرون می افتد. یک سال دیگر تا «انتخابات» باقیست و قرار است که یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در بهار ۱۳۹۲ خورشیدی برگزار شود.


خودنویس می افزاید: افرادی نظیر خاتمی که زمانی در اوج سرکوب پس از انتخابات پیشین ریاست جمهوری با «غلط کردید» نسبت به شعار جمهوری ایرانی واکنش نشان داد، با دروغی آشکار و با گذر از پیش شرط هایی که در گذشته برای شرکت در انتخابات ادعا می کردند، مهر تایید بی قید و شرط بر گزینه انتخابات به هر شکل در جمهوری اسلامی زدند و حتی با طرح ادعایی برای این کار آقایان موسوی و کروبی را نیز گواه گرفتند که «آقایان موسوی و کروبی در درون نظام هستند… من به صراحت اعلام می کنم که همه بزرگان و عزیزان از جمله آقایان کروبی و موسوی هم همین را قبول دارند.»


این پایگاه اینترنتی نوشت: همچنین خبر می رسد که جدا از افرادی نظیر رفسنجانی، خاتمی، موسوی خوئینی ها، منتجب نیا، محمد خاتمی، «مراجع سبزی» چون بیات، زنجانی، محمد دستغیب، محمدعلی ابطحی، موسوی لاری، سراج الدین موسوی، مجید انصاری، علی اکبر محتشمی پور و گروه هایی نظیر فراکسیون اقلیت مجلس، اصلاح طلبان، روحانیون مبارز و دیگران در انتخابات مجلس شرکت کردند.

یا جناب بهنود با چسب اصلاح طلبی آغشته به وقاحت، «گاندی و مصدق و خاتمی» را به هم می چسباند و تحریم انتخابات اسلامی را کار «تندروها» و «افراط طلب ها» می داند و نتیجه می گیرد که «این نقش اصلاح طلبان است که به جز خیر مردم نمی بینند. نظری به بالا ندارند. و قرنی است که ترمیم تمام خرابی های تندروها به عهده اینان بوده است. جز همین امثال گاندی و مصدق و خاتمی نبودند که سرزمین های شان را به سامان رساندند.»



در این میان افرادی نظیر آقای عبدی پا را از این هم فراتر گذاشته شائبه این که ممکن است مثلا آقای خاتمی زمانی عضوی از جنبش سبز بوده باشند را رد کرده و این ادعا را «نوعی کلاهبرداری سیاسی» خواندند.


خودنویس تصریح کرده است: آنچه در این میان بسیار آزاردهنده و غیرقابل تحمل است سوءاستفاده ریاکارانه طیف اصلاح طلبان نظیر عبدی از ابهام موجود است که از یک سو «بی برو برگرد» خاتمی و امثال خود را از جنبش سبز جدا می دانند و حتی شائبه و ابهام انتساب طیف اصلاح طلبان به این جنبش را «نوعی کلاهبرداری سیاسی» می خوانند اما از سوی دیگر با توسل به همین ابهام، به سوءاستفاده از کارت جنبش سبز دست می زنند و رویا در سر می پرورانند. بنابراین بسیار حیاتی است که موسوی و کروبی موضع بگیرند.