به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس،علی دایی پس از پیروزی ۴ بر یک تیمش مقابل شاهین بوشهر گفت: از زحمتی که بچههای تیم در این فصل کشیدند تشکر میکنم. امسال با توجه به شرایط موجود و مشکلات مالی نتیجه بدی نگرفتیم.

وی افزود: امروز در هر دو نیمه برتر از حریف بودیم و اگر بیشتر دقت می‌کردیم نتیجه عجیبی رقم می‌خورد. خوشحالم که لیگ را با برد تمام کردیم.

سرمربی راه‌آهن با بیان اینکه در نیم فصل دوم و در سال جاری از تیم‌های برتر لیگ بودند، ‌ گفت: در سال جدید ۶ بازی انجام دادیم که ۴ برد، یک مساوی و یک باخت داشتیم. روند خوبی داشتیم و با توجه به مشکلات باشگاه نتیجه خوبی گرفتیم.

دایی تصریح کرد: هیچ تیمی زیر بار این مشکلات دوام نمی‌آورد. بچه‌های ما با تمام توان کار کردند امروز هم ثمره تلاش‌شان را گرفتند. از فردا کارمان را در خارج از زمین شروع می‌کنیم و باید دنبال مطالبات بازیکنان برویم.

وی با اشاره به اینکه امسال برای بازیکنان راه‌‌آهن سال کارآموزی بود، گفت: می‌توانیم نتیجه این کارآموزی را سال آینده بگیریم اما شرایط تیم به گونه‌ای است که حتی به خودم اجازه فکر کردن برای ماندن در راه‌آهن را نمی‌دهم.

دایی با بیان اینکه از ابتدای فصل فکر می‌کردم در رتبه بالاتری از جدول رده‌بندی قرار بگیریم گفت: هدف ما در شروع فصل رتبه تک رقمی بود اما با توجه به مشکلات و شرایطی که به وجود آمد نتیجه‌ای که گرفتیم از رتبه تک رقمی هم برای ما بالاتر است. با توجه به اینکه تیم ۱۰ روز قبل از شروع لیگ بسته شده بود نتایجی که گرفتیم نشان دهنده توان فنی بالای تیم بود اما با این شرایط در راه‌آهن نمی‌مانم.

سرمربی فصل پیش پرسپولیس درباره خوشحالی هفته گذاشتهاش پس از برد مقابل تیم سابقش و تفاوت آن با خوشحالی نیم فصل اولش گفت: در نیم فصل اول دیدار ما با پرسپولیس حساس نبود و تأثیری در جریان لیگ نداشت اما در نیم فصل دوم افتادن یا ماندن ما در لیگ به پیروزی در این مسابقه بستگی داشت. به خاطر برد راهآهن خوشحال بودم و با آن پیروزی حضورمان در لیگ تثبیت شد. خیلیها منتظر بودند ما سقوط کنیم و حتی نوشتههایشان را هم آماده کرده بودند.