به گزارش افکار نیوز،ایرنا به نقل از روزنامه های اسپانیا ، سرمربی بارسلونا گفت: همان روزی كه نشست خبری داشتم مطلع شدم كه ' تیتو' قرار است جانشین من شود. پیش از آن خبری در این زمینه نداشتم.

وی در عین حال برای دوست و دستیارش آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم تیتو مدتی طولانی در این تیم بماند. حضور او نشان می دهد که کارها در این تیم به خوبی پیش خواهد رفت.

گواردیولا درباره آینده حضورش در باشگاه بارسلونا و احتمال همکاری با ویلانووا گفت: سخت است که بگویم درآینده میتوانیم با یکدیگر کار کنیم یا نه. در هرحال تیتو وقتی که قبول کرد هدایت بارسلونا را به عهده بگیرد به همه ما درس شجاعت داد.

این سرمربی ۴۱ ساله گفت: می خواهم یکسال حاشیه نشین باشم و استراحت کنم. پس از آن درباره آینده ام تصمیم می گیرم. فعلا هیچ برنامه ای ندارم چه رسد به اینکه بخواهم بگویم دوباره مربیگری خواهم کرد. به طور قطع مرا کمتر خواهید دید.

وی ماه گذشته اعلام کرد که پس از چهارسال موفقیت آمیز به دلیل خستگی از بارسلونا خواهد رفت.

در بخش دیگری از نشست خبری گواردیولا درباره ' داوید ویا ' از او سوال شد. ' ویسنته دل بوسکه ' سرمربی تیم ملی اسپانیا نسبت به آماده بودن این بازیکن برای رقابت های یورو ۲۰۱۲ ابراز تردید کرده است ولی گواردیولا اطمینان داد که او تا تابستان به آمادگی مطلوب خواهد رسید.

وی گفت: روند بهبودی او بسیار خوب پیش و طبق برنامه پیش می رود. پزشکان و خود او آمادگی او را برای رقابت های اروپایی ممکن می دانند.

سرمربی بارسلونا افزود: البته تصمیم گیری در این زمینه با دل بوسكه است.