به گزارش افکار نیوز،مادر این جوان کرمانی در گفت و گو با فارس، گفت: محمد پسرم یک بیمار خاص است که ۲۳۰ کیلوگرم وزن دارد البته او همیشه چاق بود اما طی چند وقت اخیر خیلی بیشتر چاق شده و تمام بدنش ورم کرده است.

وی گفت: پزشکان می‌گویند ناراحتی قلبی و ریوی هم دارد و از ناراحتی های دیگری هم رنج می‌برد، به علت مشکلات متعدد پسرم مجبور شدیم از کرمان برای درمان به تهران بیاییم. از روز پنجشنبه پسرم در بیمارستان سینا پذیرش شده و از همان زمان در اورژانس بیمارستان هستیم. وی گفت: نمی‌دانم سرنوشت پسرم چه می‌شود و آیا درمان می‌شود یا نه، هزینه درمانش هم این طور که گفته‌اند بسیار بالاست و فکر می‌کنم چندین میلیون تومان می‌شود که از عهده ما خارج است البته بعد از پذیرش پسرم در بیمارستان، بیمه ایرانیان او را روی تخت بیمه کرد.

یکی از مسئولان این بیمارستان با تأیید بستری این بیمار در اورژانس این بیمارستان گفت: این بیمار با ناراحتی کلیوی از کرمان به این بیمارستان ارجاع داده شده است اما آزمایشها ناراحتی مشخص کلیوی را نشان نداده و اکنون برای بررسی ناراحتی‌های قلبی برای گرفتن اکوی قلب ارجاع شده است.

وی ادامه داد: ‌ این بیمار با تورم و ورم کردن تمام بدن و مشکلات متعددی رو به روست و با توجه به مشکلات خاص این بیمار، ممکن است لازم باشد تا از جنبه‌های مختلف با بررسی پزشکان قلب، ریه، داخلی، غدد و ارولوژی وضعیت این بیمار بررسی شود تا بخش و گروه مشخصی که باید به آن ارجاع و بستری شود مشخص شود.

وی گفت: به طور طبیعی بیمارانی که به اورژانس بیمارستان ارجاع می‌شوند باید ظرف ۶ ساعت تعیین تکلیف و در صورت لزوم به بخش فرستاده شوند اما در موارد خاص ممکن است این مدت زمان بیشتر شود که این بیمار از جمله موارد خاص است که پیگیری‌های لازم برای درمان وی توسط گروهی از پزشکان مختلف در حال انجام است.

این مقام مسئول در بیمارستان گفت: اگر بیمار مشکل مالی داشته باشد، مددکاری بیمارستان میتواند بخشی از هزینه این بیمار را به او کمک کند.