به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، گروهک تروریستی منافقین گزارشی را تهیه کرده که این گزارش در اختیار روزنامه صهیونیستی جروزالم پست قرار گرفته است، و در آن مدعی شده که ایران برنامه تسلیحاتی هستهای خود را تسریع بخشیده است.

گروهک منافقین در شرایطی چنین ادعاهایی را مطرح کرده‌ که ایران و گروه ۱ + ۵(آمریکا، انگلیس، فرانسه، چین، روسیه بعلاوه آلمان) در آستانه مذاکرات بغداد قرار دارند و منافقین با چنین گزارشی تلاش می‌کنند تا در روند رو به جلو این مذاکرات اخلال ایجاد کنند.

این گزارش منافقین برای اولین بار در روزنامه «دی ولت» مشاهده شد و سپس توسط «ایمانوئل اوتولنگی» کار‌شناس ایران در بروکسل در اختیار جروزالم پست قرار گرفت.

در این گزارش، منافقین مدعی شده‌اند که چندین دفتر مختلف را مشخص کرده‌اند که این دفا‌تر همگی در پیشبرد برنامه هسته‌ای ایران مشارکت دارند.

منافقین در گزارش خود تأسیساتی به نام مرکز انفجار، فناوری و تحقیقات انفجار که در فارسی متفاز نام دارد، در یک ساختمان نامعلوم ۵ طبقه در همسایگی تهرانپارس را معرفی کرده است و مدعی شده که دانشمندان این ساختمان مسئول ساخت مواد منفجره برای چاشنیهای هستهای هستند و آزمایشات هستهای را در سایت پارچین انجام میدهند.