به گزارش افکارنیوز، حسین مهاجران در گفتگو با مهر در خصوص کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار گفت: درحال حاضر قیمت گوجه فرنگی در بازار از کیلویی ۲۹۰۰ تومان به کیلویی ۲۲۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار کاهش یافته است.

وی در عین حال تصریح کرد: البته گوجه فرنگی در میوه فروشی های سطح شهر تا کیلویی ۲۶۰۰ تومان هم به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران اضافه کرد: تا یک هفته دیگر که گوجه دزفول و اندیمشک به بازار بیاید، قیمت گوجه فرنگی به زیر هزار تومان خواهد رسید.

وی قیمت کنونی گوجه فرنگی در بازار را واقعی ندانست و افزود: قیمت گوجه فرنگی باید در مناطق گرمسیربین ۵۰۰ الی ۶۰۰ تومان و در مناطق سردسیری بین ۳۰۰ الی ۴۰۰ تومان باشد.

مهاجران همچنین درخصوص کاهش قیمت موز در بازار گفت: هم اکنون قیمت موز از کیلویی ۳۲۰۰ تومان به ۲۴۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار رسیده است.

وی با بیان اینکه قیمت موز در میوه فروشی‌های سطح شهر تا کیلویی ۲۷۰۰ تومان است، پیش بینی کرد: در خردادماه سال جاری قیمت موز کیلویی ۱۵۰۰ تا ۱۶۵۰ تومان در بازار به فروش برسد.

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران درخصوص قیمت زردآلو در بازار عنوان کرد: به دلیل اینکه درحال حاضر میوه زردآلو نوبرانه است در میادین میوه و تره بار کیلویی ۴۵۰۰ تومان و در سطح شهر هم در حدود کیلویی ۵۵۰۰ تومان به فروش می رسد.

وی اضافه کرد: ظرف ۱۵ روز آینده به دلیل افزایش عرضه زردآلو در بازار قیمت آن کاهش خواهد یافت. مهاجران همچنین درخصوص قیمت گیلاس در بازار اظهارداشت: اینها که در بازار است گیلاس نیست بلکه تلخک است!

وی با بیان اینکه درحال حاضر گیلاس به دلیل اینکه میوه نوبرانه ای است، کیلویی ۴ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود و کیلویی ۵ هزار تومان هم در میوه فروشیهای سطح شهر به دست مردم می رسد، از کاهش قیمت این میوه ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد.