هدف اخوان‌المسلمون اجرای " شریعت اسلام " است

به گزارش افکارنیوز، فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع نوشت: "محمد مرسی"، نامزد جماعت اخوان المسلمون و رئیس حزب آزادی و عدالت شاخه سیاسی این جماعت بار دیگر بر اجرای شریعت در مصر تاکید کرد.

این نامزد اسلامگرای انتخابات ریاست جمهوری مصر با اشاره به اینکه قوانین ما برگرفته از قرآن است، گفت: قرآن قانون ما و پیامبر اسلام(ص) همچنان رهبر ما و جهاد راه ما و مرگ در راه خدا آرزوی ما خواهد بود.

محمد مرسی در کنفرانس انتخاباتی که روز گذشته در منطقه " الجیزه " با حضور هزاران نفر از اعضای حزب آزادی و عدالت و شمار زیادی از رهبران اخوان المسلمون و نمایندگان دو پارلمان شورا و الشعب سخنرانی می‌کرد، گفت: ما هم اکنون این توان را داریم که شریعت را اجرا کنیم و به هیچ چیز غیر از شریعت اسلامی رضایت نمی‌دهیم.

مرسى در این تجمع انتخاباتی که در آن شیخ " محمد عبد المقصود " و " راغب السرجانى "، " عصام العریان "، و " صفوت حجازى "، از رهبران اخوان المسلمون و شماری از ستارگان فوتبال مصر حضور داشتند، گفت: حواشی و حرف و حدیث‌ها آنها را به خود مشغول نخواهد کرد، کسانی هستند که به خاطر اجرای شریعت هم اکنون در زندان بسرمی‌برند، بدانید جز اجرای شریعت راه دیگری وجود ندارد و خیر و صلاح مردم تنها در اجرای شریعت نهفته است.

این درحالی است که " عبد الله الاشعل "، ‌ دیگر نامزد اسلامگرای انتخابات ریاست جمهوری مصر نیز در این کنفرانس حضور یافته بود تا حمایت خود از محمد مرسی در انتخابات ریاست جمهوری آتی مصر را اعلام کند.

الاشعل نیز در سخنانی گفت که منافع مصر در حال حاضر در این است که جماعت اخوان المسلمون آن را هدایت و راهبری کند، چون در عرصه سیاسی توانمندترین است.