هتاکی مفتی رژیم قطر به پیامبر اسلام(ص)

به گزارش افکارنیوز به نقل از مشرق، بنا بر اعلام وزیر اوقاف فلسطین، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان اخیرا در سخنانی گستاخانه مدعی شد است که اگر حضرت محمد دوباره مبعوث می شد، دست در دست ناتو می گذاشت!

به گزارش خبرگزاری النخیل، " محمود الهباش " وزیر اوقاف و امور دینی تشکیلات خودگردان فلسطین روز جمعه گذشته در اظهارات تندی علیه یوسف القرضاوی گفت که کسی که فکر می کند می تواند مفاهیم جهاد و اسلام را به انحصار خود بگیرد، اشتباه می کند.

وی با اشاره به تلاش های این افراد بر تخریب وجهه شهدای فلسطینی گفت که این تلاش های شکست خورده برای احتکار دین و حقیقت در مخالفت با شرع مقدس الهی است؛ این خداوند است که حقیقت محض را دارد، نه قرضاوی و قرضاوی وامثال وی نمی توانند ادعای نمایندگی خدا در زمین را بکنند.

الهابش ادامه داد: قرضاوی همیشه حرف های خود را نقض ی کند؛ او مدتی قبل گفته بود " اگر پیامبر اسلام(ص) دوباره مبعوثشود، با ناتو ائتلاف می کند " قرضاوی این اظهارات را از کجا آورده است.

وی افزود که این در حالی است که وی هرگز ازموضوع اسیران حرف نزده است و به مسائل مربوط به آنها نپرداخته و حتی از اشغالگری دشمن نیز چیزی نمی گوید.

یوسف القرضاوی، پیش از این نیز بارها با بیان عبارات خلاف واقع و غیر اسلامی، خشم مسلمانان را برانگیخته بود.