به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، در حکم آيتالله آملي لاريجاني به محمدباقر ذوالقدر آمده است: نظر به سوابق و تجربيات ارزنده، بدينوسيله جنابعالي را بعنوان معاون راهبردي قوه قضاييه منصوب مينمايم.نظر به اهميت برخورداري از برنامه و داشتن هدف روشن و راهبردهاي دقيق در پيشبرد امور و پيگيري آنها، اميد است با لحاظ سند چشمانداز جمهوري اسلامي ايران، سياستهاي کلي نظام و تکاليف قوه قضاييه در برنامه پنجساله پنجم توسعه نسبت به پيگيري روند تشکيل اين معاونت و فعالسازي آن اقدام نماييد.توفيقات روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي از خداوند متعال مسألت دارم. ضمناً با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم انجام وظيفه نماييد.

همچنین در حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب به عنوان رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه نیز آمده است: «نظر به سوابق و تجربیات ارزنده، جنابعالی را به عنوان رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه منصوب می‌نمایم. امید است با تلاش و جدیت و استفاده از ظرفیت و همکاری کارکنان خدوم مرکز نسبت به ارتقاء کیفی این مجموعه خصوصاً در جهت پیشگیری از آسیب‌ها در بخش‌های مختلف قوه قضاییه همت گمارید. توفیقات روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسألت دارم. ضمناً از خدمات و تلاش‌های جناب آقای جهانگیر در دوره مسئولیت در حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه تقدیر و تشکر می‌نمایم».

آيت الله آملي لاريجاني همچنين اصغر جهانگير رييس سابق مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاييه را به عنوان مشاور رييس قوه قضاييه و بازرس ويژه منصوب کرد.