به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، مصطفی دنیزلی در مورد دیدار با روز سه شنبه الشباب گفت: با آمادگی کامل و روحیه خوب به امارات آمدیم و هر کاری از دستمان برآید انجام میدهیم تا پیروز شویم. الشباب هم میخواهد جبران شکست ۶ بر یک را کند. آنها اگرچه انگیزهای برای صعود ندارند اما با تمام تلاش مقابل ما ظاهر میشوند و این امری طبیعی در فوتبال است. بازیکنان ما روحیه خوبی دارند و در چهرهشان میبینم که میخواهند پیروز و موفق شوند.

سرمربی پرسپولیس در مورد حذف نام مهدوی‌کیا از فهرست بازیکنان پرسپولیس و سپس حضور این بازیکن در امارات گفت: وقتی مهدوی‌کیا سر تمرین نیامد تعجب کردم. ظاهرا او برای کاری به اداره مالیاتی رفته بود که به ما نگفته بود و سوء تفاهم ایجاد شد. پس از آن تصمیم گرفتیم مهدوی کیا را به امارات بیاوریم و مشکل خاصی هم نبود.

دنیزلی در مورد اینکه پرسپولیس کنونی چقدر با تیم دلخواهش فاصله دارد، خاطرنشان کرد: پرسپولیس فاصله زیادی با تیم دلخواه من دارد اما من به بازیکنان اعتقاد دارم. قبل از بازی هم نمی‌خواهم در مورد موارد مختلف حرف بزنم. می‌خواهم فقط به الشباب فکر کنم و این تیم را شکست دهیم زیرا فقط در لیگ قهرمانان آسیا فرصت داریم و بازیکنان باید خودشان را به ما نشان دهند.

وی اظهار داشت: دوست نداریم برای بازی حذفی به عربستان برویم و اسیر اتفاقات شویم. می‌‌خواهیم با یک پیروزی خوب به ایران برگردیم و مقابل هواداران پرشور خود بازی کنیم. به همین دلیل برای برد مقابل الشباب به میدان می‌رویم و نیم نگاهی هم به بازی دیگر گروه داریم تا اگر شرایط مهیا شد، صدرنشین شویم.

دنیزلی در مورد اینکه تیمش را با سیستم هجومی به میدان میفرستد یا نه به فارس گفت: عادت ندارم در مورد سیستم تیم قبل از بازی حرف بزنم. در میدان مسابقه همه چیز را خواهید دید.