به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، هفته پنجم از مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در منطقه آمریکای جنوبی بامداد امروز یکشنبه با برگزاری سه دیدار پیگیری شد. در یکی از این دیدارها تیم ملی فوتبال آرژانتین در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه ۴ بر صفر مقابل اکوادور به پیروزی دست یافت که سرخیو آگوئهرو (۲۰)، گونزالو هیگوآین (۳۰)، لیونل مسی (۳۱) و آنخل دیماریا (۷۶) گلهای این تیم را به ثمر رساندند. با این پیروزی آرژانتین به صدرجدول این مسابقات صعود کرد.

تیم ملی شیلی هم در حالی با نتیجه ۲ بر صفر بولیوی را در خانه‌اش شکست داد که تیم میزبان با اخراج " لیمبرگ گوتیرز " از دقیقه ۵۴ با ۱۰ بازیکن به مسابقه ادامه داد. چارلز آرانکوئز(۴۵) و آرتور ویدال(۸۳) برای شیلی در این بازی گل زدند.

در دیگر مسابقه برگزار شده، اروگوئه که تا دقایق پایانی بازی با گل دقیقه ۳۸ " دیه‌گو فورلان " از ونزوئلا پیش بود، در دقیقه ۸۴ دروازه‌اش توسط " الکساندر راندون " باز شد تا ۲ امتیاز حیاتی را در خانه از دست داده و از رده اول به رده سوم سقوط کند.

هفته پنجم از مسابقات انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در قاره آمریکای جنوبی امروز با برگزاری دیدار پرو - کلمبیا به پایان می‌رسد.

جدول رده‌بندی:
۱ - آرژانتین ۱۰ امتیاز(۵ بازی)
۲ - شیلی ۹ امتیاز(۵ بازی)
۳ - اروگوئه ۸ امتیاز - تفاضل گل ۶ +(۴ بازی)
۴ - ونزوئلا ۸ امتیاز - تفاضل گل صفر(۵ بازی)
۵ - اکوادور ۶ امتیاز(۴ بازی)
۶ - کلمبیا ۴ امتیاز - تفاضل گل صفر(۳ بازی)
۷ - پاراگوئه ۴ امتیاز - تفاضل گل ۳ -(۴ بازی)
۸ - پرو ۳ امتیاز(۳ بازی)
۹- بولیوی یک امتیاز (۵ بازی)