به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، عبدالله سجادی جاغرق رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده ارسال ایمیلهای مشکوک به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال ۸۹ گفت: در حال حاضر این موضوع توسط پلیس فتا درحال پیگیری است.

وی با بیان اینکه اخیرا گزارشی در این زمینه نداشتیم و به نظر می‌رسد پیگیری‌های پلیس به نتیجه رسیده است، گفت: منتظریم تا این مساله ریشه‌یابی شده و برخورد لازم با متخلفان صورت پذیرد.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با بیان اینکه در پیوست این ایمیل‌ها یک ویروس نهفته بوده است، اظهار داشت: ارسال ایمیل‌های مشکوک موضوعی گسترده و موثر نبوده است و از این دست جرایم اینترنتی در فضای سایبر زیاد اتفاق می‌افتد.

سجادی جاغرق درباره وضعیت آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد نیز تصریح کرد: در حال حاضر داوطلبان هیچ مشکلی در این زمینه ندارند و سایت مرکز آزمون هم باز است؛ ضمن اینکه مرکز آزمون به اطلاع رسانی شده است که داوطلبان دریافت هرگونه ایمیل مشکوک را گزارش دهند.

رئیس مرکز آزمون درخصوص اینکه گفته می‌شود نتایج آزمون ارشد با تعویق همراه است، گفت: مگر سال‌های گذشته نتایج در تیرماه‌ اعلام می‌شد که امسال تاخیر داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نتایج آزمون ارشد بدون هیچ تاخیر و وقفهای در شهریورماه اعلام خواهد شد، اظهار داشت: فرصت ۳ ماهه برای بررسی کارنامه ۸۰۰ هزار داوطلب با تنوع و پیچیدگیهای خاص، امری طبیعی است چرا که بررسی این تعداد کارنامه نیاز به دقت زیادی دارد.