به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، علیرضا رحیمی در برنامه ورزش و مردم درباره نقل و انتقالات گفت: باید در قوانین نقل و انتقالات بازنگری شود. هنگامی که تعریفی از باشگاه خصوصی و دولتی نداریم مجبور هستیم به خودمان مسکن بزنیم. اکنون فدراسیون فوتبال اجازه میدهد ۴ بازیکن خارجی به باشگاهها اضافه شود و با ۷ بازیکن لیگ برتری که در مجموع ۱۱ بازیکن میشود. بر این اساس هر سال در فصل و نقل و انتقالات ۲۰۰ ورزشکار آزاد هستند. هر شخصی که اهل پول باشد بازیکن را میبرد. من این را یک خطر میبینیم.

وی ادامه داد: اگر به من هم ۲۰ میلیارد بدهید و من نتوانستم تیم پانزدهم را قهرمان کنم، کنار می‌روم. باید سهمیه‌های جذب بازیکن را کم کنند و اشکال کار هم همین جا است. در این صورت پول تعیین کننده نمی‌شود. قانون این اجازه را داده هر بازیکنی با هر قیمتی به هر باشگاهی خواست انتقال پیدا کند اما بهتر است یک بازیکن در یک تیم ۳ سال بماند. هنگامی که یک تیم ۱۱ بازیکنش را تغییر می‌کند چه تاکتیکی می‌تواند داشته باشد؟

رحیمی با بیان اینکه ابتدا باید جایگاه باشگاه مشخص شود، اظهار داشت: تعریف قانونمندی از باشگاه نداریم. اول باید جایگاه باشگاه را مشخص کنیم تا مسیر هم مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سؤال که پیش از این گفته بود سپاهان جوانگرایی می‌کند اما تنها یک بازیکن بومی دارد، گفت: از ۸ تیمی که سپاهان در رده‌های مختلف دارد به جز یک عنوان نایب قهرمانی همه تیم‌ها قهرمان شدند اما وقتی به یک تیم اجازه می‌دهند ۱۱ بازیکن جدید بیاورد تیم‌هایی مانند ما نابود می‌شوند. باید قوانین تغییر کند.

رحیمی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه ورزشگاه نقش جهان چه زمان آماده خواهد شد گفت: سال آینده اولین بازی سپاهان در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

وی درباره حضور کریم انصاری‌فرد در سپاهان گفت: وی شرط خاصی دارد و گفته هر زمانی که تمایل داشته باشد می‌خواهد به باشگاه‌های خارجی بپیوندد.

رحیمی درباره قرارداد بنگر با پرسپولیس و اینکه این بازیکن گفته سپاهان مرا نخواسته و با من صحبت نکرده، خاطرنشان کرد: در طبقه چهارم باشگاه ۳۰ نفر شاهد بودند که یک ساعت با بنگر جلسه داشتیم. امیدوارم وی هنگامی که قراردادش تمام شد و خواست حلالیت بطلبد آن را هم رسانهای کند.