به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، لحظاتی پیش و پس از بازگشت امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین از مراسم افتتاح دفتر نمایندگی جمعیت مبارزه با دخانیات در ورامین سانحهای رخ داد و محافظ آیتالله سید مرتضی محمودی گلپایگانی با فداکاری جان ایشان را نجات داد.

این گزارش حاکی است در حالی که آیت‌الله محمودی گلپایگانی قصد عبور از عرض خیابان را داشتند موتور سیکلتی که توسط یکی از اتباع خارجی رانده می‌شد با سرعتی باور نکردنی به ایشان نزدیک می‌شود، در این لحظه و با مشاهده اوضاع " سعید تاجیک " محافظ و از یاران قدیمی ایشان به سرعت خود را جلوی آیت‌الله محمودی گلپایگانی پرتاب می‌کند و در همین لحظه علی سعیدی خبرنگار، عکاس و مشاور رسانه‌ای دانشگاه علمی کاربردی ورامین امام جمعه ورامین را گرفته و به عقب می‌کشد.

با برخورد موتور سیکلت به " سعید تاجیک " بر اثر ضربه شدید وی به شخص ثالثی به نام " منصور سمنانی " که از بسیجیان شهرستان است برخورد می‌کند و شدت ضربات سبب شده که " منصور سمنانی " در بیمارستان بستری شود و در حال حاضر " سعید تاجیک " نیز تحت مراقبت پزشکان قرار دارد.

بر اثر فداکاری "سعید تاجیک" و دقت عمل و سرعت "علی سعیدی" حال آیتالله محمودی گلپایگانی مساعد گزارش شده و ایشان در سلامت کامل به سر میبرند.