به گزارش افکارنیوز به نقل از سایت گل، پیش از آغاز رقابتهای یورو۲۰۱۲، پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی پرتغال تصمیم گرفت تا تیمش را ایزوله کرده و محلی خلوت و دنج را برای اردوی تیمش در لهستان برگزید . از همین رو، این مربی جوان، هتل رمس را که در ۴۰ کیلومتری شهر پوزنان، در منطقه اوپالنسیا با ۱۵ هزار نفعر جمعیت قرار دارد را به عنوان محل استقرار تیمش در جریان رقابتهای یورو۲۰۱۲ انتخاب کرد.

این هتل، هتلی ۴ ستاره است و کاروان ورزشی پرتغال به این هتل رابه صورت انحصاری در اختیار دارد. این هتل دنج و زیبا ۱۴۷ تخت خواب، استخری روباز، سالن بدنسازی، جکوزی و چندین مدل سونای مختلف، چندین پیست تنیس، یک زمین گلف و یک ورزشگاه اختصاصی فوتبال به نام «استادیون میسکی» دارد.



نکته ای که بیش از هر چیز دیگری در اردوی تیم ملی پرتغال جلب توجه می کند، تعدد نیروهای امنیتی ای است که بازیکنان این تیم را احاطه کرده اند. برای هر کدام از این نیروهای امنیتی، برنامه خاصی تدوین شده که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز چطور مراقب ستاره های سلسائو باشند. خبرنگارانی که قصد دارند جلسه تمرینی تیم ملی پرتغال را تماشا کنند، باید از سه فیلتر عبور کنند و یکی از جالب توجه ترین موضوعات، مراقبت ویژه پرتغالی ها از ستاره تیمشان کریستیانو رونالدو است. رونالدو یک بادی گارد شخصی دارد که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از او مراقبت می کند. یعنی این بادی گارد شخصی، حتی زمانی که رونالدو برای تمرین کردن با هم تیمی هایش وارد زمین چمن می شود هم او را همراهی می کند.

در طول برگزاری جلسه تمرینی، این بادی گارد شخصی در کنار محوطه فنی می ایستد و این به هدف تامین امنیت تیم ملی پرتغال، است که مسئولیت آن به بادی گارد کردیس رونالدو سپرده می شود. شخصی که کاملا در تیررس خبرنگاران نیز قرار دارد.

با وجودی که تیم ملی پرتغال، تمام دیدار مرحله گروهی اش را در اوکراین برگزار خواهد کرد و بازی این تیم مقابل آلمان و دانمارک در شهر لفیف و بازی شان با هلند در شهر خارکیف برگزار می شود؛ اما پرتغالی ها درنظر دارند که برای انجام این بازیها به اوکراین سفر کرده و بعد از آن به این منطقه بازگردند و اردویشان را در نزدیکی پوزنان لهستان دنبال کنند. چرا که آرامش حاکم بر این منطقه را تنها صدای عبور ترن های تجاری می شکنند.

جلسه تمرینی روز چهارشنبه تیم ملی پرتغال، درحالی برگزار شد که نانی، جدای از سایر بازیکنان تیمش به تمرین پرداخت. او درجریان دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل مجارستان از ناحیه قوزک پای راست آسیب دیده بود و درابتدا احتمال غیبتش در اولین دیدار پرتغال در یورو وجود داشت. اما بعد از انجام معاینات پزشکی لازم و انجام حرکات ورزشی مناسب، مشخص شد که او به این بازی خواهد رسید. کریس رونالدو هم که در جلسه تمرینی سه شنبه آسیبی جزئی دیده بود، با تیم ملی کشورش تمرین می کند و در بازی شنبه شب تیمش مقابل ژرمن ها حضور خواهد داشت.