به گزارش افکارنیوز به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، "محمد رویانیان" با بیان اینکه کری خواندن و استفاده از الفاظی مانند بمب ترکاندن در شأن مطبوعات و رسانهها نیست، گفت: به خدا قسم این حرفها و صحبتها باعث ضربه به جوانان میشود و اثرات منفی آن به مراتب بیشتر از خبرهای دیگر است.

وی ادامه داد: ما به دنبال یک گفتمان جدید در فوتبال هستیم و بر همین اساس پیش از این نیز تاکید کردم که در کری خواندنی‌ها استفاده از الفاظی مثل بمب و موشک باعثتخریب روحیه می‌شود و نباید از این الفاظ استفاده کرد و حتی خودم نیز به خاطر اینکه در گذشته از چنین عباراتی استفاده کرده بودم از مردم و رسانه‌ها عذرخواهی کردم.

رویانیان عنوان کرد: بعضی رسانه‌ها با استفاده از چنین کلماتی، هم مدیران باشگاه و هم هواداران را آزرده می‌کنند. آیا می‌ارزد که با توجه به این موارد، چنین عباراتی تیتر یک روزنامه ها شود بیان چنین کلماتی باعثتخریب روحی و روانی تیم می‌شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس افزود: استفاده از چنین الفاظی باعثتخریب مدیران مسلمان، پر تلاش و ارزشمند باشگاه‌ها شود به عنوان مثال تیمی مثل استقلال با توجه به خریدهایی که در فصل‌های گذشته داشته است، چه چیزی کم دارد که بخواهد به کم کاری و عدم ترکاندن بمب در نقل و انتقالات متهم شود؟ پرسپولیس هم اگر چند بازیکن فوتبال را به خدمت گرفته است برای بمب ترکاندن نیست، بلکه برای ساختن یک تیم فوتبال قوی است.

رویانیان ادامه داد: من امیدوارم روزنامهها و باشگاه پرسپولیس با همراهی با هم کمک کنند که ادبیات جدیدی وارد فوتبال ایران شود. به خدا قسم این حرفها به جوانان ضربه وارد میکند و خواهش میکنم از اینگونه کلمات استفاده نشود، چون اثرات منفی آن به مراتب بیشتر است.