به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، عليرضا زاكاني با اعلام اين خبر اظهار داشت: برخي كميسيونهايي كه ازدحام افراد در آنها بيشتر بود، تعيين تكليف شدند و مقرر شد كميسيونهايي مثل كميسيون بهداشت، اجتماعي، فرهنگي، شوراها و اصل نود كه با كمبود نيرو مواجه هستند، از باقيمانده افراد كميسيونهاي پرازدحام تكميل شوند.

وی افزود: در این جلسه حد نصاب کمیسیون‌ها مشخص شد و بنا شد مجددا برای اینکه تصمیم نهایی در مورد متقاضیان گرفته شود، جلسه‌ روسای شعب با هیات رییسه برگزار شود تا درباره سقف اعضای کمیسیون‌ها که ممکن است با توجه به تقاضاهای موجود و قابلیت‌هایی که هست، تغییر کند تصمیم‌گیری شود و عدد برخی کمیسیون‌ها تغییر کند.

رییس شعبه دوازدهم مجلس همچنین از حضور علی لاریجانی در کمیسیون اصل نود به روال مجلس هشتم و غلامعلی حداد عادل در کمیسیون آموزش و تحقیقات خبر داد. حداد عادل در مجلس هشتم ریاست کمیسیون فرهنگی را برعهده داشت.

به گفته علیرضا زاکانی، روح‌الله حسینیان در کمیسیون اصل نود، مرتضی آقا تهرانی در کمیسیون آموزش، سالک در کمیسیون فرهنگی، میرکاظمی در کمیسیون انرژی، سلیمانی در کمیسیون صنایع و توکلی و نادران در کمیسیون برنامه و بودجه عضویت دارند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي همچنين گفت كساني كه اعتبارنامه آنها تعيين تكليف نشده نيز در تركيب كميسيونها حضور دارند.