فتنه‌گران شیرینی مشارکت۴۰میلیونی را تلخ کردند

به گزارش افکارنیوز، مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس نهم در گفتوگو با فارس، با اشاره به سالگرد ۲۲ خرداد و نقش جریان فتنه و برخی خواص اظهار داشت: مردم در سال ۸۸ به دلیل شدت رقابت میان کاندیداها بسیار تلاش کردند که یک جریان اصولگرا روی کار آید و کسانی که بعداً به سران فتنه معروف شدند هم در زمان انتخابات برای به قدرت رسیدن تلاش بسیاری انجام دادند.

* بالاترین جایگاه عزت ایران با مشارکت ۴۰ میلیونی

این نماینده مجلس با اشاره به مشارکت بی‌نظیر ۴۰ میلیونی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری ۸۸ یادآور شد: پس از این مشارکت جمهوری اسلامی در بالاترین جایگاه عزت قرار گرفت و در واقع شرایط طوری فراهم شده بود که ایران هر چه می‌گفت کسی جرأت مخالفت با آن را نداشت.

وی در همین زمینه ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی هر وقت کشورمان در عملیاتی پیروز می‌شد در جریان مناسبات بین‌الملل دست برتر را داشت لذا انتخابات ۴۰ میلیونی که از تمام عملیات‌های جنگ مهم‌تر بود با اقدامات جریان فتنه و درخواست ابطال انتخابات به تلخی گرایید و شرایط تغییر کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه اقدامات فتنه‌گران شیرینی‌ انتخابات پرشکوه ۸۸ را به همه تلخ کرد، افزود: آنها جمهوری اسلامی را متهم به تقلب کرده و نسبت به هر چیز؛ ساز مخالف زدند.

* جریان انحرافی بر تلخی‌های فتنه افزود

وی در عین حال ادامه داد: البته پس از تشکیل دولت اصولگرا حرکت جریان انحرافی به فتنه کمک کرد و این جریان بر تلخی‌های فتنه افزود.

رحماندوست با اشاره به نقش خواص در فتنه ۸۸ ، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در خطبههای ۲۹ خرداد ۸۸ سنگ تمام گذاشتند و شرایط را کاملا تبیین کردند از این رو مردم منتظر بودند خواصی که سابقه طولانی در انقلاب داشتند برای رفع مشکل فتنه اقدام کنند اما آنها با سکوت خود فتنه را تقویت کردند و این گناه بزرگی است که بعید به نظر میرسد ملت ایران آنها را ببخشند.