مسی: به جام‌جهانی صعود می‌کنیم

به گزارش افکار نیوز به نقل از ورزش سه،ليونل مسي بعد از برگزاري بازي دوستانه تيم ملي کشورش مقابل برزيل غرق در شادي و غرور بود . هت تريک تماشايي ليونل مسي نقشي اساسي در برد تيمش داشت. او درپايان اين بازي به خبرنگاران گفت: خيلي زيباست که در کنار مارادونا به تاريخ بپيوندي. مهم اين است که تيم ملي ما به همين ترتيب به رشد ادامه دهد .

ستاره شماره ۱۰ آلبی سلسته ادامه داد: «امروز روز بسیار خوبی است؛ چون توانستم با زدن ۳ گل به برزیل آنها را شکست دهیم. روز زیبایی برای من است.»

ستاره جوان بارسا درادامه به این نکته اشاره کرد که مهمترین نکته نشان دادن توانایی های فوتبالی درداخل زمین چمن است: «هیچ وقت به آنچه هواداران می گویند فکر نمی کنم و سعی می کنم که بهترین بازی ممکن را برای تیم ملی انجام دهم. من از هم تیمی هایم که با صحبتهایشان من را غرق در غرور می کنند متشکرم.»

ستاره جوان آرژانتینی در بخش دیگری از صحبتهایش گفت: «هنوز زمان زیادی تا جام جهانی باقی است ولی اگر همین طور بازی کنیم، قطعا به صعود به رقابتها نزدیک تر می شویم. رویای ما حضور درجام جهانی است و می خواهیم قهرمان دنیا شویم. البته هنوز فاصله زیادی تا این رویا داریم.»

مسی در بخش پایانی صحبتهایش اعلام کرد که پیراهنش را برای عکس گرفتن به آگوئرو داده و با نیمار عکس یادگاری گفت: «نیمار بازیکن خیلی بزرگی است. من همیشه به خاطر چیزهایی که درمورد من می گوید از او تشکر می کنم.»