به گزارش افکار نیوز به نقل از جام جم، آن طور كه در اين مورد باخبر شديم روته مولر مربي و مدرس آلماني كه ارتباط خوبي با علي دايي داشت، با توجه به شرايط اين تيم آلماني، سرمربي سابق تيم ملي ايران را براي نشستن روي نيمكت هرتابرلين پيشنهاد كرده است.

روته مولر در ادامه مذاکراتش با باشگاه هرتابرلین به آنها اعلام کرده که اگر دایی را به عنوان سرمربی تیم هرتابرلین معرفی کنند، او نیز حاضر است به عنوان مربی در کنار سرمربی سابق تیم ملی ایران باشد.

با توجه به این که هرتابرلین در حال حاضر با مشکلات زیادی در زمینه کادر فنی‌اش روبه‌روست، صحبت‌هایی در مورد حضور میشائیل هنکه یا توماس هسلر برای کادر فنی این تیم می‌شود.

بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیار علی دایی که گویا از این موضوع با خبر بوده و ترجیح می‌دهد صحبتی انجام ندهد در مورد این موضوع می‌گوید: «ما هم صحبت‌هایی در این مورد شنیده‌ایم ولی تا وقتی پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه هرتابرلین یا هر باشگاه دیگری دریافت نشود در مورد آن صحبتی نمی‌کنیم.»

علی دایی از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۲ به مدت سه فصل برای هرتابرلین توپ زد و حالا این شانس را دارد تا حداقل نامش به عنوان یکی از گزینه‌های مربیگری این باشگاه اعلام شود.