ادامه تصویربرداری با پرسیاوش باحضور پورعرب

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، تصویربرداری بخشهای میمند فیلم تلویزیونی پر سیاوشون به پایان رسیده و ظرف چند روز آینده تصویربرداری در تهران به پایان خواهد رسید.

امروز گروه مشغول ضبط صحنه‌های داخلی در جردن و با حضور ابوالفضل پورعرب هستند و در سکانس‌های باقی مانده ابوالفضل پورعرب، بهروز عباسی و عسل جوادی جلوی دوربین می‌روند.

برای اولین بار فیلمی درباره گیاهان دارویی وعرقیات ساخته شده و علاوه بر حضور در شبکه نمایش خانگی برای پخش در رسانه ملی نیز مناسب است. تدوین و صداگذاری همزمان فیلم با تصویربرداری، توسط امیر شفیعیان آغاز شده است.

ابوالفضل پورعرب، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی فر، شقایق نوروزی، مرتضی ضرابی، شهربانو موسوی، مرتضی لطفی، سعیده بازیار، یزدان جیریایی، جواد آذری، محمد بیطرفان، بهروز عباسی، عسل جوادی، سیدمحمد فراحی و سعیده عرب بازیگران اصلی این تله فیلم هستند.

«پر سیاوشون» داستان زندگی پدر و دختری است که برای تحقیق در مورد گیاه پر سیاوشون به میمند شیراز سفر می کنند و در آنجا اتفاقات مختلفی برایشان رخ می دهد….

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:

کارگردان و تهیه‌کننده: مجتبی بیطرفان / مدیر نور و تصویربرداری: پیروز جابری / صدابردار: کامبیز فراهانی / طراح گریم: مرتضی ضرابی / طراح صحنه و لباس: فاطمه بیطرفان / دستیار اول کارگردان: حمیدرضا الیاسی / مدیر تولید: علیرضا قادری / برنامه ریز و منشی صحنه: فرناز امینی / عکاس: منصوره بیطرفان / تهیه شده در موسسه فرهنگی - فیلمسازی بیطرف فیلم.