به گزارش افکارنیوز به نقل از جهان، این دروازه بان که هفته گذشته در گفت و گو با برخی از نزدیکانش گفته بود با شرایط خاصی قرارداد می بندم خیلی زود سرمربی تیمش را مجاب کرد تا مربی دروازه بان های تیم همان کسی باشد که جناب گلر دلش می خواهد.

البته این اپیدمی شوم در باشگاههای دیگر نیز وجود دارد و خبر می رسد که دو مدافع جدید یک تیم پرطرفدار قبل از عقد قرارداد با باشگاه مورد نظرشان شرط کرده اند باید مدافعانی در تیم بمانند که آنها می گویند و همین مسئله به اخراج دو بازیکن جنجالی تیم مذکور انجامید.

داستان این هرم وارونه در فوتبال ایران، به همین جا ختم نمی شود و وقتی شنیده می شود در یک باشگاه بزرگ گزینه سرمربیگری تیم فوتبال حتی در انتصاب مدیرعامل هم نقش داشته است، دود از کله ناظران ورزشی بلند می شود.

سرمربی جدید یک تیم لیگ برتری نیز آنقدر نفوذ و قدرت دارد که اخیرا درباره سرنوشت معاونین مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه نظرات خود را دیکته کرده است!

در این میان آنچه بیش از هرچیزی تاسف بار جلوه می کند انعطاف مدیران در برابر چنین خواسته هایی است که حاصل این انعطاف زیاده خواه شدن برخی بازیکنان و مربیان است.

هرم وارونه فوتبال ایران نه تنها جایگاهها را از بین برده است بلکه موجب شده تا برخی بازیکنان برای رسیدن به اهداف زیاده خواهانه خود در فصل نقل و انتقالات بصورت تیمی و باندی عمل کنند تا مدیران در موضع ضعف شدیدتری قرار بگیرند و تن به درخواست های غیر معقول آنان بدهند.