به گزارش افکارنیوز به نقل از نت خودرو، شرکت خودروسازی پورشه پس از طراحی مدل ۹۱۱ ۲۰۱۳ طرح کلاسیک جدیدی را برای بدنه ۹۱۱ طراحی کرده است؛ تارگا بدون سقف و هوپ برآمده.
طرح اصلی تارگا که پیش از این برای نخستین بار در دهه ۱۹۶۰ معرفی گردید، واکنش مناسبی بود به تمامی شایعات مبنی بر جلوگیری از عرضه مدل های کانورتیبل این شرکت در بازارهای پر سود ایالات متحده.


گزارشات حاضر از آلمان نشان میدهد که این طرح جدید قرار است در سال ۲۰۱۴ به عنوان یکی از میراثهای تولیدی پورشه به بازارها بازگشته و حتی از آخرین طرح تارگا ۹۱۱ نیز جدیدتر و دارای ویژگیهای بهتری باشد.
این طرح که از استینلس استیل ساخته شده است از دهه ۱۹۷۰ به بعد دستخوش تغییرات فراوانی بوده است اما تنها چیزی که هنوز هم دست نخورده خواهید دید، سقف سانرووف آن می باشد.
آخرین نسل از پورشه ۹۱۱ Coolair دارای سقف شیشه ای جدید تاشو بود که حتی در جدیدترین نمونه از طرح پورشه ۹۱۱ هم آن را خواهید دید.


اگرچه سقف شیشه ای منعطف در برابر هوا در این مدل بسیار مورد توجه است اما هرگز به عنوان آپشن متداول و رایج در نظر گرفته نمی شود.
اگرچه آخرین و جدیدترین مدل از تارگا ۹۱۱ با سیستم تمام چرخ عرضه خواهد شد، اما انتظار می رود که این خودروی جدید مجهز به سیستم انتقال قدرتی باشد که توان موتور را هم به چرخ های عقب و هم به چرخ های جلو منتقل کند.
چندان دور از انتظار نیست که تنها پس از گذشت اندک مدتی از معرفی تارگا ۹۱۱ در نمایشگاه سپتامبر پاریس، شاهد آغاز فروش های سراسری این طرح در بازارهای خودرو باشیم.