اسپانیا صدرنشین شدوکرواسی به خانه بازگشت

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، دیدار تیمهای ملی اسپانیا و ایتالیا از دور سوم بازیهای گروهی یورو ۲۰۱۲ در گروه سوم از ساعت ۲۳.۱۵ به وقت تهران در گدانسک آرهنا اوکراین و به قضاوت وولفگانگ اشتارک از آلمان آغاز شد و در پایان ماتادورهای اسپانیایی با پیروزی یک بر صفر توانستند راهی مرحله بعدی مسابقات شوند.

در دقیقه ۲۵ روی همکاری زیبای بازیکنان کرواسی پرانجیچ شوتی را به سمت دروازه کاسیاس زد که دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا به راحتی توپ را از آن خود کرد.

در دقیقه ۲۷ سرخیو راموس با تکل خشنی که روی پای مانزوکیچ، مهاجم کرواسی زد، توپ را به کرنر فرستاد. بازیکنان کرواسی به این حرکت معترض شده و اعتقاد داشتند داور باید برای آنها پنالتی می‌گرفت.

کورلوکا به دلیل اعتراض به داور در همین صحنه کارت زرد گرفت.

در دقیقه ۴۴ داریو سرنا از کرواسی کارت زرد گرفت.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۹ بازیکنان کرواسی روی یک ضد حمله خطرناک توپ را به محوطه جریمه اسپانیا رساندند. توپ روی دروازه سانتر شد و بازیکن کرواسی با ضربه سر به سمت دروازه اسپانیا فرستاد و کاسیاس آن را دفع کرد.

در دقیقه ۶۰ فرناندو تورس از ترکیب اسپانیا بیرون رفت و خسوس ناواز به جای او در ترکیب قرار گرفت.

در دقیقه ۶۶ کرواسی ۲ تعویض همزمان انجام داد و پریسیچ و یلاویچ را به جای پرنجیچ و ویدا وارد زمین کرد.

در دقیقه ۷۳ سسک فابرگاس به جای داوید سیلوا در ترکیب اسپانیا قرار گرفت.

پریسیچ در دقیقه ۷۸ و روی ضد حمله کرواسی توپ را به سمت دروازه اسپانیا شلیک کرد که کاسیاس آن را دفع کرد.

ادواردو به جای ووکویویچ وارد زمین شد تا کرواسی ترکیبی تهاجمی‌تر پیدا کند.

در دقیقه ۸۴ پلتیکوزا دروازه‌بان کرواسی شوتی که اینیستا از زاویه بسته زد را راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۸۸ و روی پاس فوق‌العاده فابرگاس، اینیستا صاحب موقعیت شد و ناواز را در شرایط گلزنی قرار داد. او نیز دروازه کرواسی را باز کرد تا اسپانیا به صدر جدول گروه سوم صعود کند.

ایوان راکیتیچ، مانزوکیچ و یلاویچ در وقت‌های تلف شده از داور بازی کارت زرد گرفتند.

*ترکیب اسپانیا:

کاسیاس، پیکه، سرخیو راموس، آربلوا، یوردی آلبا، اینیستا، ژاوی(۸۹ نگردو)، ژابی آلونسو، بوسکتس، سیلوا(۷۳ فابرگاس)، تورس(۶۰ ناواز)

*ترکیب کرواسی:

پلتیکوزا، استرینیچ، کورلوکا، شیلدنفلد، ویدا (۶۶ یلاویچ)، پرنجیچ (۶۶ پریسیچ)، راکیتیچ، ووکوجوویچ (۸۱ ادواردو)، مودریج، سرنا، مانزوکیچ