به گزارش افکارنیوز، آيت الله هاشمي رفسنجاني در ديداري که چند روز قبل تعدادي از جوانان با وي داشته اند نکاتي را درباره مبارزه با فساد و برخي انقلابي نماها مطرح کرده است که بخشي از اين ديدار توسط يکي از حاضران در جلسه در يکي از شبکه هاي اجتماعي منتشر شده است.

به گزارش سیاست نامه، بخشهایی از این سخنان را می خوانید:

*از پیش از پیروزی انقلاب افکار عجیب در برخی چهره های انقلابی نما وجود داشت و ما اینها را می شناسیم. اصلا مشکل انقلاب ما وجود یهودیان مسلمان نماست.

*جریانی که در برابر انقلاب ایستاد وهنوز هم رگ و ریشه دارد جریان اخباریون است که در تاریخ هم می توانید ببینید که چگونه در برابر اجتهادیون و عقلیون کار می کرد.

*برخی از این کسانی که امروز دم از انقلاب و ولایت می زنند ریزه خوار شاه بودند. اینها این تفکر را داشتند که هر پرچمی در زمان غیبت ولیعصر با عنوان حکومت برافراشته شود، حکومت ظلم است. خیلی از این انجمن حجتیه ای ها با ساواک همکاری می کردند.

*{درباره اختلاف با دولت} یکی دونفر از آقایان مجلس خبرگان که هر از چندگاهی با ما رودرو می شدند و می گفتند که تو با احمدی نژاد مشکل نداری و مشکلت با رهبری است؛ یک جلسه ۲ ساعت و نیمه داشتیم. از آن روز به این ور این آقایان از من تند تر شده اند.

*درباره آقا هم فکر کنم که ایشان دارند با تدبیر، امور را مدیریت می کنند.

*یک زمانی آقایان برای اینکه دولت سازندگی و من را بزنند آمدند برای آقای کرباسچی پرونده سازی کردند که همه یادشان هست.یکی از موارد اتهامی کرباسچی دادن چند قطعه زمین به مدیران شهرداری با تخفیف ۲۰ درصد بود.اما الان را ببینید. می گویند ۳ هزار میلیارد....شما ببینید فساد به اسم عدالت ...