از پول بیت‌المال دستمزد۱میلیاردی میدهند

به گزارش افکارنیوز، خسرو ابراهیمی در گفت و گو با فارس در مورد وضعیت باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: بودجه باشگاه نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته با این حال ۸۰ درصد بازیکنان مدنظرمان را جذب کردهایم و فقط ۳ یا ۴ بازیکن دیگر نیاز داریم تا تیم تکمیل شود. قرارداد هیچ بازیکنی را هم بالای سقف قرارداد نبستهایم و قرارداد خیلی از بازیکنان زیر سقف است.

وی ادامه داد: تفاوت بازیکنان فوتبال ایران زیاد نیست و این بازی‌ای‌ است که دلال‌ها و برخی رسانه‌ها درمی‌آورند و متاسفانه برخی از مدیران باشگاه‌ها نیز فریب این بازی دلال‌ها را می‌خورند. می‌خواهم بدانم این مدیرانی که پول‌های هنگفت خرج می‌کنند اگر نتیجه لازم را نگیرند چطور می‌خواهند جواب بدهند؟ این پولی که هزینه می‌کنند پول بیت المال است.

مدیرعامل ذوب آهن تصریح کرد: شما نگاه کنید تیم ملی ایران برابر قطر در ورزشگاه آزادی نتوانست پیروز شود در حالی که زمانی که پول در فوتبال ما نبود تیم‌هایی مثل قطر حریف قابل اعتنایی برای ما نبودند.

ابراهیمی با اشاره به لطمه پرداخت‌های کلان به ورزش ملی عنوان کرد: وقتی یک فوتبالیست برای یک فصل یک میلیارد تومان دستمزد می‌گیرد در آن صورت دیگر وزنه‌بردار ایرانی انگیزه‌ای برای شکستن رکورد جهانی ندارد. انگیزه کشتی‌گیر ما هم برای کسب مدال المپیک کم می‌شود زیرا می‌گوید مگر چقدر می‌خواهند به من برای یک مدال جهانی پول بدهند؟ این پرداخت‌ها به ورزش ملی ما هم ضربه می‌زند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد بیانیه محمد قاضی و گلایههایش از جریمه باشگاه ذوب آهن گفت: وقتی بازیکنان اعتصاب و برای باشگاه مشکل درست میکنند و هیئت مدیره باشگاه هم به من دستور جریمه میدهد من هم باید این کار را انجام بدهم زیرا مجری مصوبات هیئت مدیره باشگاه هستم.