به گزارش افکار، يكي از دانشجويان شركت كننده در كلاسهاي عرفان كيهاني که خواست نامش فاش نشود در گفتوگو با خبرنگار فرهنگي خبرگزاري دانشجو، ضمن تشریح جزئیات جلسات مخفی فرقه موسوم به عرفان کیهانی گفت: اختلاط زن و مرد و فساد اخلاقی در این جلسات تا حدی است که حدود دو ماه قبل یکی از شرکت کنندگان در این کلاس ها به دلیل افسردگی شدید خود را حلق‌آویز کرد.

این دانشجو ادامه داد: بنده سال گذشته به واسطه یکی از هم کلاسی هایم، در کلاس‌ های عرفان کیهانی محمدعلی طاهری ثبت نام کردم که ابتدا ۵۰ هزار تومان شهریه واریز کردم، اما آدرس مشخصی از این موسسه به ما ندادند و فقط به ما گفتند که این موسسه چند شعبه در تهران دارد که شعبه اصلی آن در گیشا فعال است.

وی ادامه داد:آگهی ثبت نام در کلاس‌های عرفان کیهانی در چند روزنامه کثیرالانتشار چاپ می‌شد که مراجعه کننده زیادی داشت که دو سوم این شرکت کنندگان دانشجویان بوده‌اند.

این دانشجو درباره مکان برگزاری کلاس‌ها گفت: این کلاس‌ها مکان مشخصی نداشت و هر هفته جای آن تغییر می‌کرد و بیشتر در خانه‌های افرادی که با این گروه مرتبط بودند برگزار می‌شد.

وی در خصوص برگزاری این کلاس ها به صورت مختلط بیان داشت: در این کلاس‌ها روابط آزاد بود و گاهی اوقات به روابط های بسیار بد و زننده نیز کشیده می شد.



این دانشجو اضافه کرد:‌محتوای این کلاس‌ها به تمسخر گرفتن دین اسلام و غلط دانستن نماز و روزه و سایر کتاب‌‌های دینی استکه حتی زیارت عاشورا را خرافه می دانستند و می گفتند که این دعا به دلیل تاکید بر موضوع لعن و برائت باطل است.

وی بیان داشت:مدرک این استاد به گفته اطرافیان فوق لیسانس مهندسی مکانیک است اما بعد متوجه شدیم که مدرک سیکل هم ندارد.

این دانشجو تعداد شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها را بالای ۴۰ نفر در هر کلاس عنوان کرد و گفت: ‌ در پایان این کلاس‌ها کارت فرادرمانی به دانشجویان می‌دادند.



وی تاثیرات این کلاس‌ها را افسردگی، خودکشی و سایر مشکلات روحی عنوان کرد.