ترخیص خودرو با برگه جعلی!

به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، سرهنگ علی دامنافشان در تشریح جزئيات اين خبر گفت: در پی اعلام پلیس راهور شهرستان مبنی بر جعل برگهای ترخیص خودرو و موتورسیکلتهای توقیفی از پارکینگ شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام کار اطلاعاتی وانجام تحقیقات محسوس و غیرمحسوس، یکی از جاعلان را در شهرستان شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که متهم در تحقیقات فنی به عمل آمده به جرم خود با همکاری و همدستی فردی دیگر معترف شد.

فرمانده انتظامی بندرلنگه خاطرنشان کرد: دیگر همدست وی نیز دستگیر و معترف شد که در قبال جعل هر برگ ترخیص و جعل امضاء برای آزادی وسایل نقلیه ۵۰ هزار تومان دریافت می‌کردند که متهمان به جعل چندین برگ ترخیص با همین شیوه و شگرد اعتراف کردند.

بنابر اعلام پلیس هرمزگان، به گفته دامن‌افشان در بازرسی از منزل و مخفی‌گاه متهمان سه دستگاه کیس‌رایانه، یک دستگاه پرینتر و دو دستگاه اسکنر و مانیتور که در راستای جعل مدارک از آنها استفاده می‌شد کشف و متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.