به گزارش افکارنیوز ،محمدرضا معصومزادگان، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنیبر اینکه آیا مجموعه تلویزیونی "تکیه بر باد" ساخته محمود معظمی که قرار بود سال گذشته بعنوان ویژهبرنامه این شبکه روی آنتن برود، امسال در ماه رمضان پخش میشود یا خیر؟ گفت: امسال طبق برنامه قرار است مجموعه تلویزیونی "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" به تهیهکنندگی اکبر تحویلیان در ماه رمضان پخش میشود. مجموعه تلویزیونی "تکیه بر باد" هم فعلاً در حال بازبینی است و مدیر شبکه تا دو هفته آینده نظر قطعی را اعلام میکند.

وی در ادامه افزود: بعد از ماه رمضان سری سوم مجموعه " عملیات ۱۲۵ " به تهیه‌کنندگی داود هاشمی به صورت هفتگی از شبکه تهران پخش می‌شود. مجموعه " تهران نو " هم به شکل روزانه شهریور ماه روی آنتن می‌رود.



نمایی از مجموعه " مهمانان ویژه "

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران درباره اینکه چرا مجموعه " عملیات ۱۲۵ " همانند دیگر سریال‌های این شبکه به صورت روزانه روی آنتن نمی‌رود؟ توضیح داد: مبنای ساخت این مجموعه هفتگی است. به همین دلیل هفتگی هم روی آنتن می‌رود. پخش سریال به شکل سه روز در هفته با استقبال زیادی از سوی مخاطبان رو به رو شده است.

معصوم‌زادگان در ادامه درباره دلیل لغو پخش مجموعه جواد رضویان به‌رغم پخش تیزرهای تلویزیونی هم گفت: مجموعه تلویزیونی " میهمانان ویژه " از ۱۴ تیرماه هر روز از شبکه تهران پخش می‌شود تا قبل از ماه رمضان تمام شود. پخش این مجموعه به دلیل هم‌زمانی با مسابقات فوتبال به تاخیر افتاد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در زمان مناسب آن را پخش کنیم.

وی درباره اینکه برای ماه محرم مجموعه‌ای را آماده کرده‌اید یا خیر؟ توضیح داد: مجموعه تلویزیونی " دختران حوا " از تولیدات گروه اجتماعی شبکه تهران ساخته حسین سهیلی‌زاده هم در ایام محرم پخش می‌شود.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران در پایان گفت: طرح‌های مجموعه نوروزی این شبکه برای نوروز ۹۲ در دست بررسی است.