به گزارش افکارنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، آقای رمضانی افزود: ویژه برنامه های قنوت انتظار با همکاری و مشارکت مدیریت محله و مناطق ۲۲ گانه در سطح مساجد، سراهای محله و بوستانها برگزار می شود .

وی گفت: جشنواره شوق انتظار نیز در ۲۲ محله منتخب پایتخت برگزار می شود.

مدیر کل امور فرهنگی شهرداری تهران افزود: در ایام ماه شعبان هر منطقه با انتخاب یک محله به صورت منتخب، برای آذین ‌بندی مناسب اقدام می کند.

رمضانی گفت: برگزاری سامانه‌های نشاط، مجالس وعظ و سخنرانی با موضوع انتظار و مهدویت، تواشیح و مولودی ‌خوانی با استفاده از ظرفیت‌های جشنواره شمسه، اجرای مسابقه‌های فرهنگی، تبلیغات و فضاسازی از مهمترین برنامه‌های محله ‌ای هستند.
مدیرکل امور فرهنگی شهرداری از برگزاری نمایشگاه فرهنگی سرای محله خبر داد و افزود: برگزاری نمایشگاه فرهنگی با محوریت معرفی خانه‌های ۱۴گانه سرای ‌محله از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام شعبانیه پیش‌بینی شده‌ است.

آقای رمضانی با اشاره به جشن‌ های منطقه ‌ای نیمه شعبان گفت: هر منطقه موظف به برگزاری یک برنامه‌ در روزهای ۱۴،۱۵ و ۱۶ شعبان در یکی از میادین و یا بوستان‌های اصلی شده است.

وی گفت: نورافشانی، اجرای مسابقه ‌های ورزشی، مسابقه‌ از طریق پیامک، برنامه‌های هنری همچنین تواشیح و مولودی‌خوانی مهمترین برنامه‌ جشن‌های منطقه ‌ای است.