بنویسید " محتشمی‌پور - آشپزخانه " بخوانید " تاج‌زاده - اوین "!

به گزارش افکارنیوز به نقل از عصر امروز، این پایگاه خبری طی ۳ گزارش مجزا در سال ۹۱ به بررسی نامه های منتشر شده در رسانه های ضدانقلاب با امضای " با احترام سید مصطفی تاج زاده، اوین!" پرداخت و ۳ نکته و سوال را در خصوص این نامه ها مطرح کرد:

۱ - اگر نامه های فوق را شخص تاج زاده از زندان اوین می نویسد، دیگر عناصر ضدانقلاب نمی توانند مدعی باشند که به زندانیان سیاسی در ایران " سخت " می گذرد؟ و در آنجا " آزادی " وجود ندارد.

۲ - چطور ممکن است که نامه های تاج زاده در خصوص اتفاقات " روز " کشور، مسیر " اوین - سایت جرس " را به این سرعت طی کرده و بدون فوت وقت فورا در سایت های ضدانقلاب منتشر شوند؟

۳ - و سوال آخر اینکه؛ در صورت صحت نامه نویسی شخص مذکور چطور پس از انتشار نامه های توهین آمیز اولیه، مسئولان قضایی اجازه انتشار نامه های بعدی تاج زاده را صادر کرده اند؟

بر اساس این گزارش، ۲ روز پیش از انتشار آخرین پیام با نام تاج زاده، در ۱۲ خرداد ۹۱ برخی سایت های ضدانقلاب طی خبری " به نقل از صفحه شخصی فیس بوک تاج زاده " تصریح کردند که " تاج زاده به همراه همسرش! پیام تسلیتی را برای شخصی به نام ماشینی صادر کرده است " که اطلاعات جدیدی را در خصوص صحت نامه نگاری های صورت گرفته با نام تاج زاده از زندان اوین افشا می کند.

مطمئنا شخص تاج زاده نمی توانست از زندان در صفحه فیس بوکش مطلب بنویسد و باید یکی از دوستان و یا اعضای خانواده وی این صفحه را به روز می کردند و چه کسی نزدیک تر از همسرش که پیام تسلیت را نیز مشترکا صادر کرده اند؟!

شواهد موجود نشان می داد که نامه ها و پیام های منتشر شده در سایت های ضد انقلاب توسط همسر وی، یعنی " فخرالسادات محتشمی پور " در منزل نوشته شده و با امضای " با احترام سید مصطفی تاج زاده، اوین! " در سایت های ضدانقلاب منتشر می شوند که پس از گذشت چند ماه بالاخره یکی از مسئولان ذیربط توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد که مهر تائیدی بود بر مطالب مطرح شده.

بر همین اساس ایلنا نوشت: غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی در مورد بیانیه‌های برخی از زندانیان که در بیرون منتشر می‌شود، گفت‌: بررسی این نامه‌ها به ما نشان داده که بیانیه‌های منتسب به زندانیان امنیتی توسط دیگران تهیه شده اما به نام این افراد منتشر ‌می‌شود‌. ‌

وی ادامه داد: طبق بررسی‌های بعمل آمده زندانیان اساسا نمی‌توانند ارتباطی با بیرون داشته باشند‌. ‌

به گزارش عصرامروز، طی ماه های اخیر نامه های بسیاری با نام " مصطفی تاج زاده " از عناصر ضد انقلاب و از محکومان اغتشاشات سال ۸۸ در سایت های ضدانقلاب جرس، کلمه، سحام و … منتشر شده است.

طی ۳ ماه سپری شده از سال ۹۱،۱۲ نوشته در قالب پیام، یادداشت و … با نام وی در سایت های ضدانقلاب منتشر شده است که هم جای " تعجب " دارد و هم جای " سوال " و نکته جالب اینکه در پایان این پیام ها تاکید می شود: " با احترام سید مصطفی تاج زاده، اوین! "

تیتر پیام هایی که طی ۳ ماه گذشته با نام " تاج زاده " تنها در سایت ضدانقلاب جرس منتشر شده به شرح ذیل است:

۱ - فروردین ۹۱ / تحلیل مصطفی تاجزاده از رویکرد قیام های منطقه به مدل حکومتی متفاوت با جمهوری اسلامی

۲ - اردیبهشت ۹۱ / تاجزاده: الحمدلله نظارت استصوابی از ایران به مصر هم صادر شد

۳ - اردیبهشت ۹۱ / تاجزاده: در برابر استبداد ساکت نمی نشینم

۴ - اردیبهشت ۹۱ / تاجزاده: تا جنتی محاکمه نشود در دادگاه شرکت نمی کنم

۵ - اردیبهشت ۹۱ / پیشنهاد تاج‌زاده برای مطالعه‌ی کتاب تاریخ بی‌خردی

۶ - خرداد ۹۱ / مسیر فعلی به سوی حکومت مطلقه فردی و یک نفره شدن سیاست ورزی اسلامی خواهد بود

۷ - خرداد ۹۱ / سیاست مدار برجسته ای! که فریب مرتضوی را خورد

۸ - خرداد ۹۱ / سیدمصطفی تاجزاده: تا وقتی انتخابات گروگان فرماندهان سپاه است، پیشرفت کشور سراب است

۹ - خرداد ۹۱ / شروع فتنه هنگامی است که به جای ملت، فرماندهان نظامی تصمیم می‌گیرند

۱۰ - خرداد ۹۱ / شاه و دربار و ساواک هم با خانواده های مخالفان خود چنین نمی کردند

۱۱ - خرداد ۹۱ / پیام تسلیت مصطفی تاجزاده و همسرش به خانواده فریده ماشینی

۱۲ - خرداد ۹۱ / مصطفی تاجزاده: جنتی و حداد عادل باید به خاطر تقلب در انتخابات از مردم عذرخواهی کنند

همانطور که مشاهده می کنید طی ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد بارها "محتشمی پور" با نام تاج زاده نامه هایی را منتشر کرده که در آنها بدون رعایت هیچ گونه خط قرمزی، به برخی مسئولان کشور توهین شده است.