به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، اوایل این هفته ماموران پلیس آگاهی اصفهان از کشف جسد مردی در میان گل و لای رودخانه زاینده رود در حوالی پل شهرستانی باخبر شدند.

ماموران پس از حضور در محل جسد مرد ناشناسی را از میان گل و لای خارج کردند که در دستش یه اسلحه کمری آماده شلیک بود. در بازرسی جیبش نیز مقداری ماده مخدر هروئین کشف شد.

کارآگاهان سپس به تحقیق از اهالی پرداختند که یکی از آنها گفت: مرد جوان دیروز در دستش یک قبضه اسلحه بود که با دیدن اهالی به سمت رودخانه فرار کرد. با توجه به اینکه احتمال شلیک از سوی او وجود داشت کسی به تعقیبش نپرداخت.

کارآگاهان با بررسی های پلیسی دریافتند، مرد جوان به نام داوود از مجرمان سابقه دار است. از سوی دیگر تحقیقات علمی بر روی اسلحه نشان داد سه روز قبل با این اسلحه مردی در فلاورجان به قتل رسیده است.

مقتول از قاچاقچیان حرفه ای بود که از سوی راکب یک دستگاه موتوسیکلت به قتل رسیده بود. مرد تیرانداز صورت خود را پوشانده بود اما مشخصات ظاهری او با داوود مشابه بود.

سرهنگ حسین حسین زاده - رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان - با اشاره به این خبر گفت: در جریان تحقیقات پلیسی مشخص شد، داوود و مقتول بر سر یک معامله مواد مخدر با یکدیگر اختلاف داشتند که مرد جنایتکار پس از قتل در یکی از باتلاق های رودخانه گرفتار شد و جان باخت.

وی افزود: تحقیقات در رابطه با دیگر جرایم احتمالی مرد جنایتکار ادامه دارد.