در اقدامی بی‏سابقه در جهان اسلام، فیلمی در مصر ساخته شده كه در آن به طرز فجیعی به پیامبر گرامی(ص) و دین اسلام توهین شده است.
به گزارش ابنا در اقدامی بی‏سابقه در جهان اسلام، فیلمی با عنوان " کلاب محمد "(سگان محمد) در مصر ساخته شده که در آن به طرز فجیعی به پیامبر گرامی(ص) و دین اسلام توهین شده است.

«القمص مرقص عزیز» کشیش قبطی مصری و کارگردان این فیلم موهن، در ابتدای فیلم خود با وقاحت تمام فیلمش را به " همه مسلمانان تروریست در سراسر عالم " تقدیم کرده است!

این فیلم که هم‏اکنون در سایت‏های مسیحیان و قبطیان مصر به صورت گسترده به نمایش درآمده، مجموعه‏ای است از الصاق چند تصویر و فیلمی که پیشتر غربی‏ها برای توهین به اسلام ساخته بودند و در اینترنت موجود بوده است!

صحنه آغازین این فیلم، حرکتی است از بالای بام کلیسای " سیده عذراء " در مصر و نمایش صلیب آن به سمت پایین. سپس مردی با لباس عربی و شمایل رسول‏الله(ص) نشان داده می‏شود که در پشت سر او، هلال ماه و شمشیر(به عنوان نماد اسلام) قرار دارد! این فرد با شمشیر خود در حال سربریدن مسیحیانی است که به سوی کلیسا و برای دعا در حال حرکتند. سپس دوربین عقب‏تر می‏رود و تعداد زیادی جمجمه مسیحیان کشته شده در راه حفظ دین خود توسط این مرد عرب را به نمایش درمی‏آورد!

دردناک‏تر از همه اینکه در پس‏زمینه این فیلم نیز صدای مردی شنیده می‏شود که حدیثی ادعایی از «عبدالله بن عمر» را نقل می‏کند که: «پیامبر(ص) فرمود آنقدر مردمان را بکشید تا اینکه به اسلام بگروند»!!

عکس‏هایی از «أیمن الظواهری» نفر دوم القاعده هم در ادامه این فیلم نمایش داده می‏شود که عبارت " الاسلام یدمر الانسان "(اسلام آمده تا انسان را نابود سازد) را در پشت سر خود دارد!

بخش‏هایی از فیلم موهن " فتنه " ساخته «گیرت ویلدرز» سیاستمدار اسلام‏ستیز هلندی نیز در فیلم این کشیش ضد اسلام وجود دارد.

شایان ذکر است که قبطیان نام مسیحیان کاتولیک مصر است که در یک سال اخیر به دلیل درگیری با مسلمانان این کشور، در صدر اخبار مصر و منطقه قرار داشته‏اند.

جمعیت مسیحیان مصر نزدیك به دومیلیون نفر گزارش شده؛ ولی قبطیان خود آن را پنج‏میلیون نفر اعلام می‏كنند! كلیسای "سیده عذراء" كلیسای مركزی آنهاست كه پس از به راه‏اندازی سروصداهایی درباره حضور حضرت مریم(س) در آن و دیده شدنش توسط مردم و بهره‏برداری اقتصادی و فرهنگی حاكمان كلیسای مصر، از سوی دولت مركزی بسته شد. در درگیری‏های میان مسلمانان و مسیحیان در یك سال گذشته و در اطراف كلیسای مذكور، تعدادی از طرفین كشته شدند.